Publisher naar Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

petervandijk

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2006
Hoi,

hoe kan ik een .pub bestand overzetten naar een .doc bestand? Ik heb een boekje in publisher gemaakt maar wil deze opslaan als word document zodat een ander deze kan printen.

Peter:p

Geen idee welke Office jij gebruikt, maar binnen mijn Office kan ik een Publisher brouwsel middels bestand "Opslaan als", gewoon als Word document saven.

'07 hier, maar volgens mij moet dat gewoon ook in '03 kunnen. Wat zie je als je Bestand -> Opslaan Als -> Opslaan Als kiest? Dan krijg je toch een hele batterij aan opties, uiteenlopend van .gif naar .doc, docx, txt etc. etc. ?

Dat krijg ik ook allemaal maar het slaat alleen tekst op en niet de plaatjes erbij.:shocked:

Peter

Correct, ik heb het zojuist gezien, Publisher kan alleen tekst naar Word converteren.
Tja, dan heb je m.i. 2 directe opties: het opslaan idd. te voltooiien en de plaatjes alsnog achteraf in Word toe te voegen middels "invoegen", óf de Microsoft Tool gebruiken om rechtstreeks in Word (Office 2003) A5 boekjes te maken.

Ik heb een Microsoft handleiding voor je............

Laatst bewerkt:
Daar ga jij uitkomen, want Microsoft heeft speciaal voor Word deze handleiding geschreven. Kennelijk waren er teveel mensen die "zeurden" om een optie voor het maken van A5 boekjes.

Ik kijk nog even of ik de 2 bijbehorende bestanden ergens op mijn pc kan vinden.

Bijlagen

Hier kun je ze zelf downloaden. (Die pagina van Microsoft geeft tevens de gehele handleiding weer)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan