PUK code van telefoon is goed maar er gebeurt niks

Status
Niet open voor verdere reacties.

websitevrager

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2012
Berichten
49
Als je bij een mobiele telefoon de PIN code 3x fout hebt ingevuld moet je de PUK code invullen,
deze PUK code heb ik nog en ik heb hem ingevuld, maar als ik op "ok" klik gebeurt er niks, het enigste wat er gebeurt is dat het balkje waar je het moet invullen weer leeg wordt gemaakt (dus de ingevulde tekens verdwijnen) Het aantal pogingen van het invoeren van de PUK code neemt ook niet af,
dit blijft steeds hetzelfde.
Verder gaat het scherm van mijn mobiele telefoon steeds op zwart beeld (dit doet hij normaal ook als je hem een aantal seconden niet gebruikt, om energie te besparen) maar nu gaat hij al naar 2 seconden op zwart en normaal duurt dat langer.
Mijn telefoon is een Samsung Galaxy Y
Kan iemand helpen? Wat kan ik doen, of moet ik contact opnemen met mijn provider, of naar een speciale winkel gaan waar ze het kunnen maken?
Het is HEEL belangrijk dat ik alle nummers en foto's nog moet hebben die op de telefoon staan!
 
Laatst bewerkt:
het beste idee is om naar telefoonwinkel waar je mobiel hebt gekocht, want daar helpen ze je verder
 
welke provider heb je dit is T-Mobile. Klik

Als je die hebt dat weet ik dus niet dan kun je het proberen. :(

Als je een onjuiste PUK - code voor de SIM - of USIM-kaart ingeeft, moet je de kaart bij de serviceprovider laten deblokkeren. Er zit niets anders op.
 
Oke netjes, Hoe heb je het opgelost, ben je naar de winkel geweest. Zet je vraag a.u.b. als opgelost in je eerste bericht. Bedankt voor de terug koppeling. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan