puk code voor t-mobile

Status
Niet open voor verdere reacties.

illegaal1980

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2002
ja ik heb met me domme hoofd kwart voor 12 met oud en nieuw mijn kaartje in een andere telefoon gedaan en toen ik hem in mijn telefoon had gedaan was mijn kaartje dus geblokkeert en nu moet ik een puk code hebben om hem te deblokkeren
alvast bedankt voor degene die me kan helpen.

die heb je zelf gekregen bij je simkaart en telefoon toen jij hem kocht !

ja dat klopt die heb ik ook gekregen en ik heb het boekje alles nog maar dat blaadje waar de puk code opstaat dat ben ik kwijt. ja ik weet dat het raar klinkt, MAAR HET IS NIET GESTOLEN!!

even t-mobile bellen en je krijgt zo een puckode.

Trouwens vreemd dat je kaart in je eigen toestel geblokkeerd is! Normaal is het zo dat jouw kaart niet in een ander toestel werkt omdat het b.v. i-meinummer (toestel) gebonden is. Of dat andere toestel is providergebonden en kan niet met jouw kaart overweg. T-mobile kan het je niet kwalijk nemen dat jij je simkaart in een ander toestel probeerd, al was het alleen maar omdat je eigen toestel b.v. een lege batterij zou hebben en je toch wil proberen te bellen :). Ik zou inderdaad even een belletje naar t-mobile geven en gewoon vertellen wat er gebeurd is.

Zet je simkaart eens in de oude telefoon terug, misschien werkt die dan weer, want het is idd een vreemd verhaal.

Ik denk eerder dat die nieuwe telefoon waar je de simkaart in stopte een simlock heeft en dat die er eerst af moet. Dat kan gratis, maar dan moet je wel al een jaar in het bezit zijn van dat toestel, want anders kost het op de legale mannier veel geld.

Vraag niet hoe het illegaal moet, want daar begin ik niet aan en mag hier bovendien niet!

Als je geregistreerd bent, dan zullen ze niet zo moeilijk doen, want dat kunnen ze in de computer zien, maar anders gaat het een moeilijk verhaal worden.

Mobiel simkaart

ja ik heb met me domme hoofd kwart voor 12 met oud en nieuw mijn kaartje in een andere telefoon gedaan en toen ik hem in mijn telefoon had gedaan was mijn kaartje dus geblokkeert en nu moet ik een puk code hebben om hem te deblokkeren
alvast bedankt voor degene die me kan helpen.

Is het een t-mobile of orange ofzo zeg wat het is misschien kan ik je verder helpen:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan