PUK-code

Status
Niet open voor verdere reacties.

layka16

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 aug 2008
Ik heb me puk-code nodig voor mijn sim kaart. Want die is geblokkeert, omdat een wachtwoord wou wijzigen, het ouden had ik goed en de nieuwe kwam niet over ( terwijl het wel het wel overheen kwam) een en nu is me sim kaart geblokeer.

Mijn sim kaart heb ik van t-mobile prepaid, kan ik dan naar een t-mobile shop gaan en daar me puk code op te vragen??????

Hoi,

Die puk-code kan alleen worden gegeven als je die pre-paid op jou naam hebt geregistreerd.
Anders niet.

Heb je de doos en de documentatie van het toestel nog? Daarop of daarin staat deze code ook vermeld.

Heb je de doos en de documentatie van het toestel nog? Daarop of daarin staat deze code ook vermeld.

Die doos moet ik wel hebben, want ik heb me oude toestel ook nog maar ik weet niet meer waar die ligt, want ik gebruik zelf nu dus een ander telefoon en daar op staat niks want daar staat allen op dat je die van je profeder krijgt

Hoi,

Die puk-code kan alleen worden gegeven als je die pre-paid op jou naam hebt geregistreerd.
Anders niet.

Oke,dat zou ik dus niet weten want ik hebt het van me ouders gehad 5 jaar terug ofzo.
Maar kan ik dan niet gewoon naar een winkel toegaan???? of kan ik een nieuwe t-mobile prepaird kaart kopen en dan me oude nummer behouden????????

Laatst bewerkt:
Die doos moet ik wel hebben, want ik heb me oude toestel ook nog maar ik weet niet meer waar die ligt, want ik gebruik zelf nu dus een ander telefoon en daar op staat niks want daar staat allen op dat je die van je profeder krijgt

Eerst maar eens kijken of je die doos kan vinden. En dan die puk code proberen.

Eerst maar eens kijken of je die doos kan vinden. En dan die puk code proberen.

Mijn zus had toen ook de zelfde telfoon gehad met een simkaart er bij dat staat op de doos maar bij haar zit er geen puk code bij er stond alleen een standaart code in iets van 12345.(maar dat is volgens mijn niet goed)

Maar ik ben wel registeerd want toen kreeg je 5 euro beltegoed er bij.
dus kan ik toch naar een t-mobile shop gaan om het op te vragen???

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan