pull down button

Status
Niet open voor verdere reacties.

rzwart2

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2002
Wie weet hoe ik zogenaamde sub-buttons (of pull down)kan creeren van een button. Ik heb diverse buttons in een navigatiebalk gemaakt.

Is de vraag niet helder of heeft niemand een antwoord voorhanden?

Je kunt een samenvouwbare lijst maken met daarin andere hyperlinks of je moet werken met javascripts. Ik vind www.leejoo.nl wel een handige site daarvoor. Groeten, Mo!

Dank voor je reactie Moto!

Inmiddels weet ik dat javascrips een mogelijkheid is. Dit heb ik uitgeprobeerd, maar ik begrijp er maar weinig van hoe ik daarmee aan de slag moet in Frontpage.

Weet je ook hoe ik zo'n samenvouwbare lijst moet maken in Frontpage. Ik heb allerlei handleidingen gelezen, maar kon niets vinden.

Gr.
Robert

Klik op:
"help" rechtsbovenin de werkbalk --> Microsoft FrontPage help --> tik "samenvouwbare lijst" --> dan krijg je een exacte uitleg hoe je dat moet doen.

Trouwens, javascripts zijn vaak gewoon wat knip- en plakwerk in de htmlcode en op bijvoorbeeld leejoo.nl, anouksweb.nl of talloze andere (engelse) sites kun je dat heel simpel en makkelijk vinden. Kijk ook eens op http://www.mijnhomepage.nl/javascript/index.php daar wordt alles precies uitgelegd.
Het handigste is als je een script wilt proberen omdat op een hele "blanke" pagina te doen, dan kun je nog makkelijk in de html-codes zien wat er gebeurt als je iets verandert omdat er dan nog geen andere dingen op je pagina staan. Bij sommige scripts kun je, als je ze eenmaal geplaatst heb, gewoon rechtermuis knop klikken en "eigenschappen van..........." doen en dan kleuren, groottes enz. aanpassen zodat het mooi integreert in je webpagina.

Groet, Mo!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan