Pulldown van e-mailadressen in WindowsMessenger verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kenju

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2001
Ik heb op het moment een punt van irritatie. Op mijn profiel in WinXP gingen in het verleden meerdere mensen op MSN. Nu krijg ik elke keer bij het aanmeldscherm van winXP dat ik 37 ongeleven berivhten heb. Hoe kom ik daar van af? Volgens mij moet het lukken als ik al die e-mailadressen die tegenwoordig een pulldown menu vormen in WindowsMessenger, wegkrijg, maar hoe doe ik dat? Met simpel 'schijfopruiming lukt het nl. niet' (zoals je wel van het auto-afmaken in IE op die manier kunt afkomen).

Hoi,

Het kan wel,

Ga naar configuratiescherm ->systeembeheer-> lokaalbeveiligingsbeleid -> lokaal beleid -> beveiligingsopties en schakel dan "netwerktoegangopslag van referenties of netpassports voor netwerkverificatie niet toestaan" in.
Als je daarna opnieuw opstart is het lijstje weg en zal niet meer terug komen.
Suc6

Nou, bij mijn XP heb ik bij systeembeheer geen lokaalbeveiligingsbeleid staan.

Dan klopt er bij jou iets niet±D

Bijlagen

• kijk.jpg
    kijk.jpg
    16,6 KB · Weergaven: 30
Geplaatst door XP_PC
XP home?

Ah, kijk, die heeft dat, waarschijnlijk, niet.

Een andere manier wat ook een oplossing kan zijn maar ook vaak niet werkt
Ga naar configuratie scherm en dan naar gebruikeraccounts, klik daar op het betreffende account en kijk na het aanklikken in de linkerbalk bij Netwerkwachtwoorden beheren. Daar kan je ook de inlognamen verwijderen als het goed is.

Bijlagen

• netwerkwachtwoord.jpg
    netwerkwachtwoord.jpg
    63,1 KB · Weergaven: 76
Als je even de search had gebruikt was je o.a. hier terecht gekomen >> http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=71074

Zoals je in dit uitgebreide onderwerp kunt lezen is het nog niemand gelukt om de adressen te verwijderen. Sommigen lukt het wel via config scherm >> gebruikersaccounts >> ... staat in het onderwerp vermeld maar bij de meesten is het nog onmogelijk om de namen te verwijderen helaas...

ga daar aub ook verder in dat onderwerp !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan