punkbuster

Status
Niet open voor verdere reacties.
Housten we have another problem

Ik wordt uit elke server gekickt
behalve 1 server maar dat is een conquest game plus zit er nooit iemand die server

Tsjah, als het dezelfde melding is, dan geldt het ook voor die server en houdt het op.

Kan er ook niks aan doen.

aaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwww man :(

Toch bedankt voor je hulp en tijd man

Ok DIT IS HEEL RAAR

ik heb bf2142 opniew gedownload
Pbsec en gedownload en geplaatst in pb map
ik probeerde bf uit en HET LUKTe.
ik kreeg geen waarshcuwingen meer

Nadat 30 min spelen stopte ik ff met bf .
Ik keek ff in de pb map en die file was verdwenen
voordat ik begon met bf was die er nnog

Ik vond het vreemd en starte bf weer omt e kijken of er iets was veranderd
En ja hoor ik kreeg weeer die waarschuwingen!

Ik weet het echt niet meer, waarom verdijwnt die k@# file steeds uit m'n pb map

Is er misschien een manier om die gestoorde file vast te klemmen in die map

Cyber superlijm ofzo 8(

Laatst bewerkt:
Kan iemand mij msischien stap voor stap uitleggen wat te doen
vanaf het downloaden van de file op evenbalance .com t/m het het spelen van bf zonder al die warningen

Wat je laat zien in post #45 is een html-bestand van PB.
Je hebt waarschijnlijk gekozen om handmatig up-te-daten?
Kies dan voor "opslaan als", je bestand is nu geopend en dat is niet de bedoeling, en plaatst die html bestand in de map welke de site van PB aangeeft.
Zoals als al eerder aangegeven hier is het gemakkelijker om de updater te gebruiken, en zo te zien heb je alles goed gedaan.
Is er misschien een virusscanner of firewall die dwars ligt?

Wat je laat zien in post #45 is een html-bestand van PB.
Je hebt waarschijnlijk gekozen om handmatig up-te-daten?
Kies dan voor "opslaan als", je bestand is nu geopend en dat is niet de bedoeling, en plaatst die html bestand in de map welke de site van PB aangeeft.
Zoals als al eerder aangegeven hier is het gemakkelijker om de updater te gebruiken, en zo te zien heb je alles goed gedaan.
Is er misschien een virusscanner of firewall die dwars ligt?

Het is inderdaad een html bestand
Bij opslaan als kies ik de naam pbsec.htm.Dat staat er ook
Dat kopieër ik in de map pb.Misschien is dat Fout?
Moet ik het dan opslaan in electronic arts/battlefield 2142 demo/pb/htm

Ja het kan ook zijn dat het aan de firewall ligt, maar die ga ik natuurlijk niet uitschakelen elke keer als ik bf wil spelen.

PunkBuster (BF2142) Security Files
The following files are only needed if your PunkBuster doesn't update by itself. Right click the appropriate link below and choose "save as" to your "pb" folder - make sure the file you save is saved with the filename shown below.
PunkBuster (BF2142) Player Client Files
The following files are only needed if your PunkBuster doesn't update by itself. Right click the appropriate links below and choose "save as" to your "pb\htm" folder - make sure the file you save is saved with the filename shown below. Players only need the files that correspond to their Operating System, Server Admins need all six files
Dit is te lezen op de PB site, maar alleen als het automatisch updaten niet lukt.
Maar dat is allemaal al behandelelt in dit draadje toch?
In ieder geval staat hier beschreven hoe up-te-daten met de setup.

Mocht het nog niet lukken na deze handelingen zou ik zeggen dat het óf aan de firewall (toestemming geven?) ligt, óf aan de virusscanner ligt die het plaatsen van bestanden tegenhoud.

Je windows account heeft alle rechten?

Pb setup 3 x geprobeerd lukt ook niet.

Wat moet ik doen om bf autmatisch te laten updaten

Als PB setup geen oplossing biedt zie ik het ook niet zitten dat auto update dat dan wél doet. PB setup is er juist voor wanneer autoupdate niet functioneert.
Ligt het misschien toch aan de demoversie?
Ik heb verder geen suggesties meer helaas.

:shocked:

Wacht ik heb een tip gekregen van een ''vogeltje''

Wanneer je die pbsec.htm heb opgeslagen in pb map moet je die pb map ingaan en dan weer op die file rechtermuis klikken maar dan niet opepen maar op setup drukken.
als dat zo is heb, weet ik dus waarom het steeds niet lukt

Wat voor vogel was dat? Je ziet ze toch niet vliegen hoop ik? ;)
Bij een htm-bestand bestaat deze optie niet, en daar zijn dit soort bestanden ook niet voor bedoeld.

Ben je nou nog aan het prutsen?

Het feit dat de automatische updater van PB het niet bij je doet, zegt mij genoeg daar deze het hier gewoon in 1x doet.

De automatische updater hoort et altijd te doen, dus volgens mij is er gewoon wat met die BF2142-demo. (PB niet aanstaan in het spel ofzo)

:confused:

pb vrije servers
dar is er alleen 1 van en daar zit nooit iemand in

En ja punkbuster staat aan

Leg mij uit waarom die file uit m'n pb folder verdwijnt nadat ik bf heb gespeeld
Als ik die file download lukt het wel.
Maar de eerstvolgende keer dat ik bf speel wordt ik weer gekicked uit de servers

Dat komt omdat die file verdwijnt uit mijn folder

Before

After

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan