• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

punt wordt komma???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ellissie

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2007
als ik bezig ben, met punten in mijn nummerieke gedeelte van het toetsenbord, dan maakt hij van de punt een komma.
dit is trouwens niet aangegeven dat dit altijs moet gebeuren, want als ik de punt gebruik uit de letterkant van het toetsenbord, dan zet hij ook wel een punt neer.

nu heb ik het zo opgelost bij auto correctie, dat ik mijn + gebruik om automatisch een punt neer te zetten, met als gevolg, dat als ik een keer een + moet hebben dat ik eerst weer die autocorrectie uit moet zetten.

wie weet hoe dit zit, ligt dit aan excel, want in word doet mijn punt het wel gewoon, alleen in excel niet

dit gaat trouwens over microsoft 2003

alvast heel erg bedankt

groetjes Ellis

Je computer staat ingesteld op Nederland en dan wordt het 0,2 als je op het numerieke deel werkt in Excel. Bij de "regional settings" van het control panel (sorry, werk op engelse windows versie) kan je instelling of een . een . is of een ,

Rpm

ok dank je wel, nu moet ik alleen nog kijken waar ik dat kan vinden :)

Om dit te veranderen ga je in het configuratiescherm naar 'Landinstellingen'. Hier kies je voor 'Aanpassen' of iets dergelijks.
In het scherm dat je nu krijgt kun je invoeren wat je maar wilt voor het decimaalteken (de punt die bij jou in een komma verandert). Nog even op 'OK' klikken en het zou verandert moeten zijn. LET OP! Het kan zijn dat je Excel even opnieuw moet opstarten voor de veranderingen effect hebben!!

Succes ermee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan