• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

punten telling simpler maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

werty7814

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2010
Berichten
15
voor een spel triatlon heb ik een punten telling bestand gemaakt
dit werkt al redelijk goed maar ik moet alle punten die per spel ver gaard zijn hand matig in de verzammel staat brengen dan kan ik weer sorteren en komt de winaar er uit kan die tussen stap niet automatische voorbeeld speler a krijt 6 punten met kaarten dan wil ik dat die 6 punten in de verzamel staat bij speler a komen in de kolom kaarten is dit mogelijk? ik kom er niet uit kijk ook in mijn voor beeldBekijk bijlage prof triaton.xlsx
 
Hallo,

ik heb je bestand een beetje bekeken, verder vind ik je verhaal een beetje onduidelijk omdat er geen . , of iets dergelijks erin zit.

Maar dit moet je doen: =B2(bijvoorbeeld) of even op het randje van de celwijzer gaan staan, en CTRL indrukken en in gedrukt houden en naar de bij behorende cel gaan.

Ik neem aan dat jij excel al kan laten rekenen?


Ik hoop dat je hiermee door kan, heb het aangepast.

Sorteren kan met de knop in de groep: bewerken in het tabblad.
 

Bijlagen

  • Kopie van prof triaton.xlsx
    16,3 KB · Weergaven: 20
Laatst bewerkt:
Wery,

Zie de bijlage.
 

Bijlagen

  • prof triaton gl.xlsx
    17 KB · Weergaven: 15
En hier nog een manier.
 

Bijlagen

  • Copy of prof triaton-1.xlsx
    19,2 KB · Weergaven: 23
bedankt

vrienden bedankt het werkt ik ga de vraag op opgelost zetten tot de volgende vraag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan