Punten tussen woorden, rare tekens enz.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerteman

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2001
Ik start net word op (office 2000) en ik kopieer een tekst en tussen alle woorden komt dan een punt, in het midden van de hoogte zegmaar.
Dus.dit.maar.dan.met.punten.die.iets.meer.in.de.lucht.hangen.
En aan het eind van de regel krijg je dan een q met een dubbele poot en een zwart rondje als het ware, ook kom je wel eens pijltjes tegen, wie o wie weet hoe dit kan?
Ik heb niets veranderd, nu maar hopen dat mijn broertje niets heeft veranderd.
Alvast bedankt,

Gert

Laatst bewerkt:
Boven in je gereedschapsbalk staat ook ook zo'n dubbel pootje met een bolletje, druk daar maar eens op.

Voor de duidelijkheid een screenshotje.

Bijlagen

• voorbeeld.jpg
    voorbeeld.jpg
    24,7 KB · Weergaven: 1.473
Verrek, hij stond verscholen onder zo'n optie-pijltje tussen het vraagteken en dat keuzebalkje.
Het is opgelost, maar als iemand me even zou kunnen leren wat dat inhoud ben ik ook weer wat wijzer, status: opgelost ;)

Bedankt.

Gert

Nader bericht, dat plaatje zag ik te laat, maar je kent vast wel de uitgeschakelde tekens/icoontjes, nou daar stond hij onder, het is me nog steeds een raadsel hoe hij ooit is ingeschakeld.

Laatst bewerkt:
Ik heb dit probleem bij outlook,
Ik heb geprobeerd om het te wijzigen, omdat ik zag dat deze vraag al in het verleden een keer gesteld, was maar ik heb inmiddels dat tekentje gevonden in die werkbalk, maar als ik erop druk verandert er niets!
Dus ik blijf die punten tussen de woorden houden en die q bij elke regel!
Bij word kan ik het wel zo wijzigen, maar in outlook blijft het!

Wat doe ik nou fout? Hoe krijg ik dit nu echt weg?
Hoop dat jullie mij kunnen helpen, want het is echt super vervelend!

Groetjes Raggirl

Laatst bewerkt:
Yeahhh nu kan ik eindelijk normaal een verslag schrijven haha:p:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan