Puntjes etc. op letters?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sims2teun

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2004
Ik kan geen puntjes, streepjes etc op letters zetten, want als ik 1 keer op de " klik dan komt deze er al te staan.. (zelfde met ^^, ~~ etc)

Hoe kan ik er voor zorgen dat ze wel op de letters komen als ik 1 keer erop druk en vervolgens op de letter? :confused:

Alvast bedankt! :D

Ga naar Configuratiescherm, dan Landinstellingen. Vervolgens Tabblad "Talen" en daar op knop "Details. Je toetsenbord instellen op Engels (Verenigde Staten). Daarna doet het toetsenbord weer wat je verwacht.

tsja, dat had ik al verwacht. soms doen computers het wel, soms niet, en mij is het altijd een raadsel geweest waarom wel of niet....

zelf ontwijk ik al die irritatie:
http://www.lookuptables.com/

alt indrukken en de code typen op je numpad!!!

Hoi,

Zelf heb ik daar ook een tijdje mee geprutst totdat ik er achter kwam dat de toetsenbord instelling steeds automatisch weer terugingen naar nederlands. Als je volgens de suggestie van Boeing_737 je toetsenbord niet alleen instelt op Engels (VS) maar ook de nederlandse optie verwijdert voorkom je dat ie weer terugspringt. Zo werkte het bij mij i.i.g.

Als het niet werkt, dan is de ASCII tabel gebruiken inderdaad het betse alternatief.

Laatst bewerkt:
Je moet niet naar landinstellingen maar je klikt rechts op de taakbalk, en dan kies je bij werkbalken taalbalk.
In het icoon dat dan verschijnt ga je opties / instellingen en daar kies je bij toetsenbord Verenigde Staten.

Sims2teun zei:
Hoe kan ik er voor zorgen dat ze wel op de letters komen als ik 1 keer erop druk en vervolgens op de letter?
In het configuratiescherm > toetsenbord > tabblad taal, daar toevoegen: Nederlands met toetsenbord VS (Internationaal), dat als standaard instellen. :)

Vr.Gr. Egel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan