Purchase Mcafee Virusscan Profeesional

Status
Niet open voor verdere reacties.

hesteren

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2002
Nadat ik van mijn vakantie ben thuisgekomen, krijg ik telkens een Pop-Up venster van Mcafee met de tekst:
Purchase Mcafee Virusscan Professional

You need to update your software!

Press the button below to update your software.

Update Cancel Help.

Welke knop ik ook indruk na een paar seconden springt dit scherm weer naar voren.

Wie kan mij helpen om dit vervelende pop up venster weg te halen.
Heb Mcafee virusscan inmiddels ook al van mijn pc verwijderd en Avast geinstalleerd.

Raar, heb je alle mappen ook verwijderd van Mac Afee?
Gebruik anders Regcleaner eens om alle verwijzingen naar Mac Afee te verwijderen uit het register!
Mocht dit niet werken dan riekt het naar adware alhoewel mij dat onwaarschijnkijk lijkt bij Mac Afee!!
Hoe heb je Mac Afee verwijderd?

Lijkt erop dat er nog een service van McAfee draait. Ga eens naar Start > Uitvoeren en type in de balk: services.msc
Klik OK. Kijk in het nieuwe venster of er nog een service (of meerdere services) van McAfee in de lijst staat (staan). Stop die service(s), verander het opstarttype in "uitgeschakeld" en verwijder vervolgens het corresponderende exe-bestand.

PS: dit geldt alleen als je Windows 2000 of Windows XP hebt.

Hallo Raymond,

Heb de software via config.scherm--software verwijderen verwijderd.
Zie echter wel dar er nog div. dingen in mapjes staan van Mcafee.
Deze zal ik eerst maar eens verwijderen.
Regcleaner is dat een programma en zo ja waar kun je dit dan vinden?

heb in de registery alles wat met Mcafee te maken had eruit gegooid.
Vervolgens heb ik TuneUp Utilities nog een keer gedraaid en voila de vervelende pop up is niet meer teruggekomen:thumb:
ook heb ik in de rubriek buro-accessoires, systeemwerkset , "geplande taken" de automatische scanfunktie verwijderd.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan