pureHD.msi word er gek van X(

Status
Niet open voor verdere reacties.

yoshi22

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2009
hoi helpmij gebruikers,

ik he gisteren voor me zusje een film gedownload.
toen ie klaar was en hem wilde afspelen kreeg ik een fout;
pureHD.msi dat bestand heeft hij nodig maar op mijn pc staat dat bestand niet en ik krijg nu als ik iets in me dvd station heb een error maakt niet uit wat: film, game, muziek
elke keer wil hij dat bestand instaleren maar ik heb het niet....
ik erger me eraan!!!
en ik heb me pc al terug gezet naar voor dat de error begon... maar nee het werkt allemaal niet...

please. help!!

Dit is niet zozeer een reactie op de vraag, aangezien de vraag al lang geleden is gesteld, en misschien zelfs al is opgelost, maar ik zat plotseling ook met hetzelfde probleem, en heb het kunnen oplossen.

Ook ik kreeg constant de PureHD installer in beeld als ik de eigenschappen van mijn DVD Drive wilde openen.
Erg vervelend, bijzonder irritant zelfs, dus even zoeken via Google, en de oplossing was snel gevonden!

Via diverse websites (Softpedia is er èèn van) moet men de ''Microsoft Installer Clean Up Utility'' (miscuu2.exe) downloaden.
Dan installeren, en na installatie het stukje software starten (staat in het start menu).

Er wordt nu een lijst van programma's weergegeven, en niet van van het eind van de lijst staat de boosdoender PureHD!
Klik hier èèn maal op, en klik op 'Remove'.
Even wachten, en hey presto, het probleem is opgelost!

Bij mij waarschijnlijk door iets van ULead ontstaan.

Doe er uw voordeel mee, net als ik dat heb/had gedaan.

Succes;
Razzmatazzman

dankje

bedankt voor deze oplossing ik ga hem zo ie zo downloaden voor het geval zo iets nog eens voorkomt.
deze vraag is al opgelost, ik waardeer het zeer dat je deze post hebt gedaan i.v.m. vergeten te klikken dat het opgelost was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan