PWSteal.Trojan

Status
Niet open voor verdere reacties.
NU BEN IK ER NOG NIET.....

Elke keer ik die map met tijdelijke bestanden wil leegmaken, loopt de computer vast, en moet ik IE afsluiten... kan ik niet op een andere manier aan die bestanden, zodat ik ze stukje per stukje kan verwijderen????

Hoi Illie, je weet precies in welke map dat virus zit? Als ik het goed heb kan je die map ook weggooien.
Nadat ik alle tijdelijke internet bestanden had verwijderd, waren praktisch alle mappen verdwenen uit content.IE5.

En lukt het ook niet bij schijfopruiming? Dan kan je ook tijdelijke internet bestanden aanklikken en de offline pagina's. Ik begreep dat jullie pc ook in 2en was opgedeeld, bij alle 2 dezelfde procedure uitvoeren.

HET IS GELUKT!!!!

Eerst via schijfopruiming, maar dat werkte niet, totdat ik systeemherstel uitschakelde, dan weer schijfopruiming, en dan bij het scannen geen virussen meer!

Leuke bijkomstigheid... vroeger duurde het scannen anderhalf uur; nu twintig minuutjes!

Hartelijk dank voor alle goede raad en tips!!!!!!

:thumb: Lekker gevoel he, dat je dat rotding weer kwijt bent. :D En weer dingen geleerd voor de volgende keer. Tenminste ikke wel.

Heb ook PWsteal.Trojan kunnen verwijderen door bovenstaande dingen te doen.

errug handig

Geplaatst door daletzel
Heb ook PWsteal.Trojan kunnen verwijderen door bovenstaande dingen te doen.

errug handig

Toch fijn hé, een forum als dit?!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan