Pyjama sam

Status
Niet open voor verdere reacties.

epaay

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2012
Hallo,

ik heb voor mijn oppaskindjes een spel gekocht op de rommelmarkt: Pyjama sam. Nu werkt deze niet, er staat: Het programma of onderdeer '\??\E:\Game\PAJAMA.EXE' kan niet worden gestart of uitgevoerd vanwege incompatibiliteit met 64 bitsversies van windows. Neem contac op met de sowtwareleverancier om te vragen of een met 64 bitsversie van windows compatibele versie beschikbaar is.

nu zeiden ze in een winkel voor computers dat ik ergens via eigenschappen om moet zetten naar windows 96. Nu is het zo dat je het spel niet download, je speelt het vanaf de cdrom en nu kan ik dat nergens vinden..

kan iemand mij helpen??

liefs

Hoi,

Welkom op Helpmij.Nl

Ik denk dat je rechtermuisknop op icoontje moet klikken en dan eigenschappen en daar komt een scherm waar compatibiliteit bij staat en daar kan je hem bv op xp zetten en win 96 bestaat niet wel 98.;)

ik heb dit spel vroeger ook gespeeld :) tis best grappig
als je het naar windows 96 wilt zetten:

- rechts klikken op het pictogram van het spel
- ga naar eigenschappen
- ga naar compatibiliteit
- daar zie je een balk die kan je uitklikken en dan selecteer je windows 96
- klik toepassen
- klik oke
- als het goed is moet het nu werken

als dit niet werkt komt het waarschijnlijk omdat je computer 64bits is en het spel gemaakt is voor 32 bits (wat ik uit de error kan halen dan)
vraag: komt deze error tijdens het installeren?( dan kun je het waarschijnlijk niet spelen omdat het een oud spel is)
of als je het spel wilt starten?( doe dan de bovengenoemde stappen uitproberen)

als wat modag zegt 96 niet kan en 98 niet werkt probeer 95 dan eens uit

Laatst bewerkt:
Je moet met de rechtermuisknop op het icoontje klikken van het programma, eigenschappen aanklikken, vervolgens naar het tabblad compatibiliteit en selecteer daar Windows 95/96/98.
Succes!

en als ik nou nergens het tabblad compatibiliteit kan vinden ? :(

oh en ik hoef het niet te installeren, als ik de cdrom erin doe dan start hij vanzelf op en krijg je een keuze menu met : speel, en nog wat (geen opties)

Laatst bewerkt door een moderator:
Dan heb je aan driemaal het zelfde antwoordt niets:D Ik zou al dit gaat een snelkoppeling maken naar het spel en deze op buroblad plaatsen en dan zou het wel moeten lukken.

Hoi,

Ik heb even een vraagje tussen door: Sinds wanneer bestaat Windows 96?

Ontopic: Heb je het spel al geïnstalleerd?

Groet,

Hoi,

Zal mijn fout zijn maar ik bedoelde snelkoppeling naar het exe bestand op de cd-rom:o

uhh.. jip en janneke uitleg/taal?

hahaha ik voel me echt de grootste noob ever.. oke hoe maak je zo'n snelkoppeling?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Als je de cd -rom via verkenner benaderd en opent zal ewr ergens een exe bestand tussen staan en daar rechtermuisknop en zal er en optie bij staan van snelkoppeling maken die komt in de in de zelfde map te staan en dan kan je deze naar je buroblad kopiëren en dan komen de drie oplossingen weer in beeld.

pfieuw gelukkig jullie hebben mij nog niet opgegeven. ik ga het proberen!

Ik kan nu inderdaad die drie oplossingen toepassen maar hij blijft de melding geven die ik in het eerste bericht aangaf..

Hoi,

Dat is balen:( dan heb ik het idee dat het niet zal werken maar misschien heeft nog een ander Helpmij-er een lumineus idee:D

haha, nou toch bedankt voor de tijd! ik zoek wel een oude computer op ergens!!

fijne avond nog

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan