Pyjama sam

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank je, en jij evengoed ook een fijne avond ondanks het niet lukken.:thumb:

Er staat duidelijk in de foutmelding:
Het programma of onderdeer '\??\E:\Game\PAJAMA.EXE' kan niet worden gestart of uitgevoerd vanwege incompatibiliteit met 64 bitsversies van windows. Neem contac op met de sowtwareleverancier om te vragen of een met 64 bitsversie van windows compatibele versie beschikbaar is.

Zoals je ziet, werkt dit spel dus niet op een 64 bit systeem..

hmm.. dan moet alles naar de andere toe? dan laat ik t maar voor wat het is denk ik

Als je vraag opgelost is,
Klik dan a.u.b op ''Zet status op opgelost''

Laatst bewerkt:
Als je van plan bent nog meer van dat soort oudere spellen te kopen, kan je nog overwegen om een 32bit xp als dualboot te instaleren naast de win7 64bit.
Of idd een oudere 2e computer op de kop tikken.

Beste,

Daarnaast wil ik als mogelijkheid altijd aanbieden dat je een Virtual Machine op je computer kan zetten, die ook een besturingssysteem voor je kan draaien.
Dit vereist geen dual-boot of herinstallatie van je Windows om het te kunnen spelen.

Met vriendelijke groeten,

d0mzy

Zo zie je maar dat er wel oplossingen zijn om toch dat spel te kunnen spelen.
De makkelijkste manier is denk ik toch wel een leuke oudere computer met Windows XP op de kop te tikken.
Daar heb je dan uiteraard ook een beeldscherm, toetsenbord en muis bij nodig. maar bij elkaar hoeft het niet veel geld te kosten.

@Edmoor

Dat is wel de duurste oplossing als je weet dat een Virtual Machine zoals VirtualBox gratis is.
Daarnaast is een VM ook niet zo heel moeilijk in gebruik. En als het maar voor een enkel spelletje voor kinderen is, zal dit vast voldoen.

Helemaal met je eens. Ik had het dan ook over de voor haar eenvoudigste manier.

@Edmoor

Okee! :)
We wachten af wat de TS hiermee gaat doen! ;)

Zooo, weer een heleboel mogelijkheden! Als ik de tijd heb ga ik hier zeker naar kijken hen het nu alleen heel druk met studie.. Maar lief dat jullie nog meedenken!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan