q6600/e7500

Status
Niet open voor verdere reacties.

just someone

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2010
Hallo mensen,
ik heb een e7500 in men pc, maar soms heb ik et gevoel dat die et helemaal niet meer trekt, dus zit ik na te denken om een q6600 te kopen.
Maar voor ik mijn geld verspil wil ik eerst een paar dingen weten.

IS hij overklokbaar op de stock cooler zoals mijn e7500(3,52 ghz stock)
IS hij goed te gebruiken voor games, gta 4/dirt 3 enz. (die speel ik nu ook)
maar overal op internet staat dat de e7500 beter is voor games vanwege een snellere kloksnelheid, en games niet alle 4 de kernen gebruiken.
Maar de meesten zijn van vorige gen games die gen multicore ondersteunden

Dus, zou het een goede vervanging zijn voor mijn e7500, en zie ik een prestatie verschil, niet alleen in games maar ook gewoon in windows zelf?

ik weet et het is niet de beste processor op de markt maar ik zou em kunnen betalen.
Graag geen reacties als neem gewoon een i7 met een nieuw mobo of een core 2 extreme ofzo want daar heb ik niks aan tenzij jij em betaalt...

hij is overklokbaar op de stock cooling ja, heb ik zelf ook een tijdje gedaan. spellen draaien er wel op, maar dat hangt inderdaad van het spel zelf af, de door jouw genoemde spellen heb ik er zelf nooit op gespeeld.

je zult hooguit een klein verschil zien vermoed ik.

oke dankje voor je reactie, zou je misschien kunnen vertellen welke spellen jij op joune hebt gespeelt en hoe dat ging??
en of ze multicore ondersteunden enzo, want volgens mij moet het bij gta veel beter gaan.
btw ik heb een hd5750 1 gig

Laatst bewerkt:
eigenlijk speel ik helemaal geen spellen, dus ik zou je eigenlijk niet veel kunnen melden hierover. google maar eens op games on q6600 of gta iv q6600, misschien vind je daar wat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan