Qmedia surfpad 7 van de Blokker doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry, was het alweer vergeten. ;-)
De Yarvik doet het goed, vergeleken met mn laptop wel langzamer maar nog redelijk acceptabel. Mn telefoon, Samsung Galaxy, is wel iets sneller.
Er zit geen market op, wat wel jammer is.
Ik download nu apk bestanden met mn laptop en zet ze dan met de sd-card op de yarvik.
het touchscreen is niet zo gevoelig als ik gewend ben maar er zit ook een pennetje bij en dan gaat het beter.
Al met al is het een redelijk ding voor die 50 euri's. Veel meer mag je er eigenlijk niet voor geven.
Hopenlijk kun je iets met deze info. Als er nog vragen zijn hoor ik ze wel.....
Gr. René

q media tablet van blokker 10:1

Deze heb ik gekocht maar ik kan bijna geen gebruik maken van de market om apps te downloaden
De telefoon(tablet) is niet herkent, in de lijst komt q media niet voor.
wie kan mij vertellen hoe het wel kan.

Ik heb ergens gelezen dat je die apps eerst op je gewone computer moet downloaden en dan met een kabeltje of USB-stick of micto-SD over moet zetten op je tablet en dan kun je ze wel installeren. Heb zelf geen ervaring hoor. Succes.

Jeannet heeft de kapotte Qmedia 7inch in handen gehad en nu vindt ze het wel goed. Mij lijkt een 10 inch nog wel wat, om makkelijk even iets op te zoeken zonder dat je met de laptop moet gaan slepen. Maar ja, daar zijn ze me nog te duur voor.

Kruidvat heeft vanaf dinsdag een 7 inch android tablet van 190 nu 90 euro.
De "meer info"pagina is er nog niet, maar wel dit filmpje bij de online krant.

Conrad heeft er momenteel ook 1 in de aanbieding voor 100 euro
Deze heeft wel een market volgens de beschrijving.
Gcas Ik ben er nog niet helemaal uit maar als je ff googelt kom je er wel achter.
Ik heb zelf facebook al geïnstalleerd en wil er nog eea op zetten want op mijn vakantieadres hebben ze wifi, dus heb nog ff de tijd.
Als ik meer nieuws heb over een market of apps om te downloaden horen jullie t wel.
Gr. René

Dat zou fijnn zijn ik kom er niet uit.
Ik wacht het af. Groetjes

Voor mij is het niet meer nodig, alleen maar ellende met de 10 inch tablet van Q media gehad.:(
Gelukkig deed Blokker niet moeilijk over het terug sturen.:)
Nog even afwachten, kijken of ik m'n geld ook snel weer terug krijg gestort.:confused:

ik heb m bij de plaatselijke blokker-winkel ingeleverd en kreeg meteen mn geld terug.......

Nog geen geld maar ik hou goede hoop.
Had hem gekocht als dag-aanbieding op de Blokker site dus zo moest ie ook terug.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan