QPS Profil 35 DivX

Status
Niet open voor verdere reacties.

brevo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 mei 2007
Kan mijn mediabestanden niet meer afspelen via mijn multimediaplayer omdat ik per ongeluk mijn: media player transcoded files cache gewist heb, mischien kan iemand mij deze files doorsturen via mij mail want op de site zelf vind ik niets en support en telefonisch contact levert ook niets op, hopelijk op een positieve reactie van iemand, want ik weet geen raad meer en heb eidelijk deze harde schijf special hiervoor aangeschaft .

Kun je even uitleggen wat er precies aan de hand is? Welke windows heb je... wat is het probleem , over welke harde schijf hebben we het... kortom... nog een keer, maar dan langzaam:)

QSP Profil 35 DivX

Het is een externe hd een Fat32 , daar zet je dan films op en muziek en foto's en deze kan je dan aansluiten op je televisie en daarin zit mediaplayer ingebouwd die is op een bepaalde manier ingesteld dat je een scherm op je televisie krijgt met je mappen en dan kan je zo die films afspelen of foto's bekijken, nu heb ik enkel nog een leeg scherm.

Kun je niet opnieuw de bestanden die je had invoegen in je multimediaplayer? Het duurt dan misschien opnieuw wat langer, maar dan zet hij je bestanden toch gewoon weer om naar het juiste formaat (en staat bijgevolg je cache weer vol)?

Ik vond deze uitleg op een Engelstalig forum:
What WMP10 does is when you want to copy over music to a device, it checks to see if the music in your library is in a compatible format. If it's not, it transcodes the music into something understandable by the player, and places it in a cache. When it actually copies the music to the device, it copies this cached version instead of the actual file you have already.

It should be completely safe to delete these files. Just to make sure, if you have enough space, make a backup copy of these files and delete the originals. Run up WMP and see if your music still plays. If it does, you should be completely safe to delete the backed up copies.

However, it may take a little more time to copy music to your player next time as WMP will have to transcode the files again so your device can understand them.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan