QR code

Als aan jouw kant alles lijkt te werken dan kun je enkel nog met een ander device proberen of het daar wel lukt. Indien dit ook niet gaat dan zal het aan de website liggen en zul je hun toch echt moeten benaderen.

Je geeft niet aan welk toestel je gebruikt, maar mocht dat een iPhone zijn: ik scan codes altijd met QRafter. Daarmee krijg je na het scannen o.a. de inhoud van de code te zien. Dus iets als: "https://qr.c-a.com/01/04066926261785/21/12884903496". Op basis van die scan kun je zien wat je precies gescand hebt. Lijkt mij een goede basis voor een vervolgstap. Uiteraard kan je de links met QRafter ook openen, kopiëren en opslaan. Kortom: ik vind het een nuttig programma voor QR- en barcodes.

Jullie kunnen er van vinden wat je wil, maar waar het mij omgaat waarom de QR code niet wordt weergegeven op mijn smartphone.
Vraag de beheerders van die site. Wij hebben die site niet gebouwd, en het is zeer onwaarschijnlijk dat diegene hier op het forum rondloopt.

Misschien kan iemand het hier wel debuggen, maar gezien het een betaalde service is, is het lastig uit te zoeken.

Dus vraag de beheerders, of ga naar de ANWB.

Terug
Bovenaan Onderaan