Qtek 9100 uitlijning

Status
Niet open voor verdere reacties.

ger@ld

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2006
Berichten
235
Goeienavond,

Ik gebruik een qtek 9100 als telefoon. Het nadeel is alleen dat ik hem op sommige dagen wel tien keer moet uitlijnen. Daar wordt ik dus echt niet goed kan. Heeft iemand hier een verklaring (oplossing nog beter) voor?

Groet,
Ger@ld
 
Waar door komt dit. Mischien je firmware updaten kan een bekent probleem zijn.
 
Mocht een firmware-update niet helpen: Het kan zijn dat er vuil tussen het touchscreen en de behuizing zit, je krijgt dan constant een valse "druk" op je scherm waardoor de uitlijning niet meer klopt. Soms wil het helpen om met een stukje iets dikker papier het vuil te proberen weg te schuiven onder het randje vandaan. Werkt dat niet dan kun je proberen de behuizing open te halen om al het vuil te verwijderen.
Let wel op!!! Doe dit alleen als je ervaring hebt zulke dingen openhalen, vaak springen er allerlei onderdelen uit of breekt de behuizing en dan heb je niets meer.....

Kijk anders ook even op www.pocketinfo.nl, daar zitten wat meer gebruikers van pda's.
 
De firmwareupdate kan het niet zijn, omdat ik de nieuwste firmware er al op heb gezet.

Dat er vuil tussen zit, is zeker wel een optie; er zit namelijk zeker wel wat in, maar dat dit de oorzaak kon zijn, heb ik niet aan gedacht.

Bedankt voor de reacties, ik ga proberen het vuit te verwijderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan