Qtek 9100 Wachtwoord vergeten!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Badboy111

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 apr 2007
He allemaal,

Heb mijn wachtwoord een keer gewijzigd afgelopen week en nu ben ik hem vergeten heb er al wel dertig geprobeerd maar weet het echt niet meer.

Heb toen de gebruikershandleiding gelezen en de totale reset gedaan waardoor ik hier geen last meer van zou hebben maar dit bleek echter niet het geval zit nu dus zonder telefoon en heb er niks meer aan.

Kan iemand mij misschien helpen???

hoop snel iets te horen van jullie..

Alvast bedankt!

Qtek 9100

He he

Ben hier nieuw hoop dat het goed gaat weet nog niet precies hoe het allemaal werkt!
Heb inderdaad de harde reset gedaan door middel van de functie toetsen voor spraakherkenning en die boven de volumetoets gelijktijdig in te drukken met de reset knop!
Moet ik nu bij de meegestuurde link informeren?

Alvast bedankt

Als ik jou was zou ik op de smartphone site eens de vraag stellen.
e-mail kost niks.......

bedankt

Oke nou in elk geval heel erg bedank maar nu heb ik nog een vraagje is er ook iemand op deze site die weet waar ik tomtom voor de pocket pc kan downloaden?

Groetjes

tomtom is een stukje software waar je voor moet betalen.
dat is dus niet gratis.
in de eerder gegeven link kun je ook tomtom bestellen.

He he

Ben hier nieuw hoop dat het goed gaat weet nog niet precies hoe het allemaal werkt!
Heb inderdaad de harde reset gedaan door middel van de functie toetsen voor spraakherkenning en die boven de volumetoets gelijktijdig in te drukken met de reset knop!
Moet ik nu bij de meegestuurde link informeren?

Alvast bedankt

Je bent een knop vergeten ;)

quote van eerder vermeldde site:

1# Houd tegelijkertijd Comm manager, Camera knop en de Voice recorder knop ingedrukt. (dit zijn de knoppen aan respectievelijk de linker en rechterzijkant van de Qtek/HTC 9100 UK).

(dus 3 knoppen)
en tegelijkertijd met je styluspen de softreset indrukken
dan terwijl je de knoppen vasthoud de softreset weer loslaten en dan de instructies op het scherm volgen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan