qtorrent

Status
Niet open voor verdere reacties.

bomb12

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 jul 2015
hallo,
ik heb een vraag over qtorrent.
kan het zijn dat na ik iets heb gedownload op qtorrent dat zonder dat ik het wil qtorrent honderden gb afneemt van mijn internet?
want ik kreeg een melding van mijn netwerk dat ik teveel heb verbruikt en het internet nu traag zal gaan.

Bedoelt u Qbittorrent, de torrent-client, of utorrent?

Welke torrent-cleint gebruikt u?
Waarschijnlijk is het er een met beperkingen.

Utorrent blijft actief als ie niet expliciet uitgezet wordt en blijft dus doorgaan met up/downloaden.
Als u een internet abonnement heeft met een limiet, dan zit u al snel aan die limiet bij het gebruik van een torrent-client.

Ook wordt utorrent automatisch gestart bij het starten van windows.
Advies: ga naar de Opties en dan voorkeuren en haal dan het vinkje weg bij "Start utorrent bij opstarten pc" (staat in het tabje Algemeen).

Het uitzetten van utorrent nadat deze gestart is moet altijd met de hand.

Wat ook nog wel eens wil voorkomen is dat de router rereset moet worden na het gebruik van een torrent-client.

Laatst bewerkt:
Utorrent blijft actief als ie niet expliciet uitgezet wordt en blijft dus doorgaan met up/downloaden.
Als u een internet abonnement heeft met een limiet, dan zit u al snel aan die limiet bij het gebruik van een torrent-client.

Ook wordt utorrent automatisch gestart bij het starten van windows.
Advies: ga naar de Opties en dan voorkeuren en haal dan het vinkje weg bij "Start utorrent bij opstarten pc" (staat in het tabje Algemeen).

Het uitzetten van utorrent nadat deze gestart is moet altijd met de hand.

Wat ook nog wel eens wil voorkomen is dat de router rereset moet worden na het gebruik van een torrent-client.

oke danku voor de hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan