Quad core Q9450

Status
Niet open voor verdere reacties.

guido123

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2008
We staan op het punt de volgende configuratie zelf samen te stellen maar we zitten te twijfelen over het moederbord.

Goede keuze????

Quad Q9450
Voeding 600 Watt
Behuizing lc-402
Moederbord: P5K
Geheugen DDR2-800
Radeon HD-2400 Pro

Tips???

Ik denk dat de P5Q beter is, en als ik jou was zou ik ook een A-merk kast nemen. Dus geen Sweex, Trust en MS-Tech enz. Eerder Antec, AOpen, Cooler Master enz.

Vertel eens meer
Wat is je butget
Wat ga je doen met die pc
eventueel kan iemand anders hier nog een systeem samenstellen
dus heb je randapparatuur nodig ?

ene welk merk voeding is dat ?

Misschien zou je idd beter een mobo nemen met een X35 chipset.

En verder vind ik de verhouding tussen de CPU en videokaart een beetje krom. Wanneer je gaat gamen, zou de GPU wel eens een bottenleck kunnen zijn.

Laatst bewerkt:
We gebruiken vnl voor internet en dan soms foto's bestellen via internet dat nu traag loopt met een P4 3.0.........

Dan zou ik eens gaan scannen op Virussen en Spyware of een Windows herinstallatie want dat moet makkelijk kunnen met een P4 mits je genoeg ram hebt..

mhhh je zou dat kunnen uitbreiden naar 1 GB ram ...

Ik denk dat de P5Q beter is, en als ik jou was zou ik ook een A-merk kast nemen. Dus geen Sweex, Trust en MS-Tech enz. Eerder Antec, AOpen, Cooler Master enz.

Maar waarom? Meer betere kwaliteit van de kast? Of echt ook wat je merkt qua snelheid in gebruik?

Misschien zou je idd beter een mobo nemen met een X35 chipset.

En verder vind ik de verhouding tussen de CPU en videokaart een beetje krom. Wanneer je gaat gamen, zou de GPU wel eens een bottenleck kunnen zijn.

We zouden het niet gebruiken voor gamen.Kan het dan wel?

Maar waarom? Meer betere kwaliteit van de kast? Of echt ook wat je merkt qua snelheid in gebruik?
Kwaliteit van de kast. Ik heb ook een nieuwe PC gebouwd 2 maand geleden en dacht te bezuinigen op de behuizing. Na een maand zat de kast al vol met krassen, en ook was hij gauw ingedeukt. En veel A-merken hebben betere koeling, mijn nieuwe kast maakte bijna 10C verschil, soms zelfs bijna 20C.

mhhh je zou dat kunnen uitbreiden naar 1 GB ram ...

Als we toch een nieuw systeem halen is het dan alleen voor gamen? En bv foto's laden is met 1 gb ram echt sneller? Wat een foto map openen duurt wel een paar seconden nu we een 10 MP camera hebben.........

Kwaliteit van de kast. Ik heb ook een nieuwe PC gebouwd 2 maand geleden en dacht te bezuinigen op de behuizing. Na een maand zat de kast al vol met krassen, en ook was hij gauw ingedeukt. En veel A-merken hebben betere koeling, mijn nieuwe kast maakte bijna 10C verschil, soms zelfs bijna 20C.

schop je op je kast misschien:D:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan