quad/duo core

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke:thumb:

Wel wil ik dit nog even vertellen.

De processor cooler die bij de Q6600 zit (volgensmij dezelfde als e6600) Is echt sorry dat ik het zeg maar *** te bevestigen! Als je dus iemand kan regelen die dit vaker heeft gedaan zou ik dat zeker doen. Ik ben niet de enige die dit vind.

PS: Dit forum vereist dat je 15 seconden wacht tussen het verzenden van berichten. Probeer het nogmaals over 14 seconden. LOL

me broer heeft het wel es gedaan en kheb vroeger egt heel veel met een p2 geknoeid maar ik laat het dan zeker door een prof doen

Als ik dat vantevoren had geweten had ik dat inderdaad ook gedaan. Ik heb ook al veel gekloot met computers alleen dit was echt anders. Is wel de eerste keer dat ik dit deed misschien vandaar maar je bent gewaarschuwd!:D ;)

Ja, 2x zoveel als de E6600 :D

E6600 - max. 65 W
Q6600 - max 130 W

Da's een minpuntje.

Dat is inderdaad waar. Ik zelf heb 600 watt dus ik heb geen probleem.

Haha ik had ook 400 watt inderdaad.

Ben zelf voor een Ocz voeding gegaan. Was ongeveer 90 euro.

Ik zal nog ff dat lijstje zoeken met merken voedingen daar stond in welk merk goed was en welke niet voor als je een nieuwe gaat kopen.

Ik zou mijn sweet quad core nooit toevertrouwen aan een sweex voeding.

De 'uitstekende' merken heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord :D

Gelukkig maar.

De bekende zoals Ocz, Be Quiet en Zalman toch wel:D ?

De andere zijn mij ook niet zo bekend inderdaad.

Zalman wel natuurlijuk, maar de rest niet:o

Maar wel goed om te weten :D

Je hebt het tegen TS denk ik :D? Zo nee, en heb je het tegen mij, Ja mijn mobo ondersteunt het, bij de P5N-e SLI staat het heel groot op de doos :D

Laatst bewerkt:
ja bij het overklokken ja als je een dualcore overklokt bijv een e6600 presteerd soms beter dan een qx6700 (volgenmij schrijf je het zo).
check hardware.info

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan