Quadcore 6600 temps

• Onderwerp starter Onderwerp starter skaff
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Ik begrijp dat alemaal verwarrend is maar ik denk dat je het toch in de richting van drivers en snelheid van alles moeten zoeken want het moet toch ergens vandaan komen die vriend kan die deze videokaart ook aan probeer hem dan daar eens.

Modag

al gedaan geen problemen daar,

Probleem is denk ik ook cpu dan met zo'n slechte score,

maar nu orthos aant draaie, en eigenlijk geen idee hoelang ik deze moet laten draaie?
maar wel 99% zekr dat pc stabiel is daarom allemaal beetje raar :)

Orthos moet je eigenlijk ongeveer 8 uur draaien, dan pas weet je zeker dat je CPU wel stabiel is. Overdag kan dit te lang zijn (als je je pc nog nodig hebt), maar een stabiliteitstest kun je ook 's nachts draaien.

Chipset-drivers bedoel ik inderdaad. Deze kun je vinden op de site van de fabrikant van je moederbord.

Hoi,

Was de score in buurt van de 3870 bij je vriend, en echt als je processor stabiel draait zou dat niet de oorzaak mogen zijn.

Modag

Hoi,

Was de score in buurt van de 3870 bij je vriend, en echt als je processor stabiel draait zou dat niet de oorzaak mogen zijn.

Modag

weet nietmeer prcies score van zijn processor.. mijne haalt ongeveer 5100 met 3.375 ghz nou. dat is dus te weinig dus laten we 't daar ff op houden,

zal test 8 uur draaien,
zodat ik zeker weet dat hij stabiel is, als pc niet stabiel is valt deze dan uit ? overheat?
wat moet ik verwachten.

en 8 uur geen probleem als je meer pc's/laptops hebt en anders altijd nog consoles :evil:

Orthos moet je eigenlijk ongeveer 8 uur draaien, dan pas weet je zeker dat je CPU wel stabiel is. Overdag kan dit te lang zijn (als je je pc nog nodig hebt), maar een stabiliteitstest kun je ook 's nachts draaien.

Chipset-drivers bedoel ik inderdaad. Deze kun je vinden op de site van de fabrikant van je moederbord.

en op cd die bij moederbord is gekomen "maar goed heb ze van site geinstaleerd altijd nieuwer dan die van cd",
kortom ja heb 't wel geinstaleerd,

alleen driver genius vind nog een andere videokaart driver die volgens hem nodig is voor mijn 8800GT,

Maar deze werkt niet, dus ik zou zeggen dat alles dan verder geinstaleerd zou zijn en zou horen te werken :o

Hmm test draait maar maar 2 van me cores worden getest? andere 2 niet in gebruik

oke aantal uur gedraaid maar toen trok ik perongeluk stroom kabel uit me pc :$ wel heletijd gelopen zonder error's dus moet goed zijn lijkt me zo..
maar toch lage score dan

Voor de zekerheid kun je Orthos toch een nachtje laten draaien, vermoedelijk zit daar het probleem niet, maar computerproblemen oplossen is vaak het uitsluiten van oorzaken. :)

Dan even een laatste vraag wat drivers betreft: heb je van alle geinstalleerde drivers de laatste versie geinstalleerd staan? Check dit even.

Voor de zekerheid kun je Orthos toch een nachtje laten draaien, vermoedelijk zit daar het probleem niet, maar computerproblemen oplossen is vaak het uitsluiten van oorzaken. :)

Dan even een laatste vraag wat drivers betreft: heb je van alle geinstalleerde drivers de laatste versie geinstalleerd staan? Check dit even.

zal even nakijken

http://img390.imageshack.us/img390/6912/20449907xv4.jpg

net nog even voledige test gedraaid.

d'r staan wel weer nieuwe drivers bij driver genius. deze even downloaden en instaleren,

haha 140mb driver

3DMark06 is nog steeds een prima benchmark, maar 3DMark Vantage is weer een tikkie zwaarder voor de hedendaagse videokaarten, en is geoptimaliseerd voor DirectX 10. Nodig is het dus niet, maar leuk zeker wel. :)

3DMark06 is nog steeds een prima benchmark, maar 3DMark Vantage is weer een tikkie zwaarder voor de hedendaagse videokaarten, en is geoptimaliseerd voor DirectX 10. Nodig is het dus niet, maar leuk zeker wel. :)

ag het is niet dat ik wat beters te doen heb dus zal ik dat even doen zodra me vista gearriveerd is.

en drivers aant downloaden via drivergenius die vind een update voor me chipset geloof ik
NVIDIA MCP78/MCP72 nForce Driver Package

staat echter niet op site

en met me oude moederbord die mrmusic nu heeft haalde ik zelfde punten ongeveer,
alleen had ik daar cpu standaard 14% in gebruik.. zeer onstabiel.. nu 0 duszou je toch zeggen dat cpu test me zoiezo al meer punten zou moeten opleveren

en met me oude moederbord die mrmusic nu heeft haalde ik zelfde punten ongeveer,
alleen had ik daar cpu standaard 14% in gebruik.. zeer onstabiel.. nu 0 duszou je toch zeggen dat cpu test me zoiezo al meer punten zou moeten opleveren

Om hier uitsluitsel over te krijgen, moet je je CPU even terug clocken naar de normale kloksnelheid, 2.4 GHz in dit geval. :)

Om hier uitsluitsel over te krijgen, moet je je CPU even terug clocken naar de normale kloksnelheid, 2.4 GHz in dit geval. :)

zal ik morgen doen, was drivers aant downloaden via driver genius en opeens kreeg ik een popupje dat nvidia ook drivers gevonden had -_- die wat dus niet op de site staan :evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan