Quake3 loopt niet, RTCW:ET wel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Muurhond

Inventaris
Lid geworden
23 jun 2001
Berichten
10.587
Mensen,

Op de pc van me zusje staan allerlei games die ze graag mag spelen.

Nu staat er ook Return To Castle Wolfenstein:Enemy Territory op en deze draait perfect op 800x600, 16 bit.

Zoals wel bij de meesten bekend is, draait dit spel op de (verbeterde) Quake3-engine.

Nu wou zij echter ook Quake3 erop. Deze loopt alleen voor geen meter op de één of andere manier. Als RTCW:ET al goed draait, dan mag Quake3 al helemaal geen probleem zijn denk je dus. Maar nee, als je Quake3 hebt opgestart en je komt in et menu, dan schokt de muis al. Zelfs op zijn laagst.

Nog ff de gebruikte specs:

PIII 500mhz, 256mb SDRAM, nVidia TnT2 M64 32mb AGP 2x.

Geinstalleerde drivers voor videokaart: Detonator 44.03
DirectX-versie: 9.0a
OS: Win98SE (up to date)

De pc is vrij van spyware en andere spul. Ook heb ik oudere detonators geprobeerd, maar helaas.

Wie weet raad?
 
Zit 't niet in het muisje.............. 100% etc. etc.?

- 3-D Hardware Accelerator with full OpemGl® Support

- Pentium® 233Mhz MMX® processor with 8MB Video Card or Pentium II 266Mhz processor with 4MB Video Card or AMD® 350Mhz K6®-2 processor with 4MB Video Card

- 64 MB RAM

- A 100% Windows® 95/98/NT 4.0 compatible computer system (including compatible 32-bit drivers for CD-ROM drive, video card, sound card, and input devices)

- Windows 95/98/NT 4.0 (with Service Pack 3) operating system.

- 25 MB of uncompressed hard disk space for game files (minimum install), plus 45 MB for the Windows swap file.

- Quad-speed CD-ROM drive (600 K/sec. sustained transfer rate)

- 100% DirectX 3.0 or higher compatible sound card

- 100% Microsoft-compatible mouse and driver

- 100% Windows 95/98NT 4.0 compatible joystick (optional)
 
Geplaatst door gast0225
-tekst-

Dat zou ik niet weten, denk niet dat wat uitmaakt. Maar goed, ik zal ff de nieuwe MouseWare-drivers installen.

30.gif


Zoiets is et, alleen dan met een scrollwieltje in et midden ipv een knop.
 
tja,
als een fabrikant schrijft dat 't muisje 100% compatibel moet zijn, dan mag je aannemen dat bij "slechts" 99% er al problemen kunnen ontstaan...........?
(Als dat bij jouw zussie er al wat mee te maken heeft.)
 
Opgelost.

Nieuwe MouseWare-drivers geinstalleerd en hij loopt weer als een zonnetje.

Rare oplossing als je et mij vraagt.

Pasja, harstikke bedankt. :)
 
Rare drivers, rare muizen en rare mensen die menen dat daar 't probleem zou kunnen zitten........ ;) :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan