Muurhond
Inventaris
- Lid geworden
- 23 jun 2001
- Berichten
- 10.587
Mensen,
Op de pc van me zusje staan allerlei games die ze graag mag spelen.
Nu staat er ook Return To Castle Wolfenstein:Enemy Territory op en deze draait perfect op 800x600, 16 bit.
Zoals wel bij de meesten bekend is, draait dit spel op de (verbeterde) Quake3-engine.
Nu wou zij echter ook Quake3 erop. Deze loopt alleen voor geen meter op de één of andere manier. Als RTCW:ET al goed draait, dan mag Quake3 al helemaal geen probleem zijn denk je dus. Maar nee, als je Quake3 hebt opgestart en je komt in et menu, dan schokt de muis al. Zelfs op zijn laagst.
Nog ff de gebruikte specs:
PIII 500mhz, 256mb SDRAM, nVidia TnT2 M64 32mb AGP 2x.
Geinstalleerde drivers voor videokaart: Detonator 44.03
DirectX-versie: 9.0a
OS: Win98SE (up to date)
De pc is vrij van spyware en andere spul. Ook heb ik oudere detonators geprobeerd, maar helaas.
Wie weet raad?
Op de pc van me zusje staan allerlei games die ze graag mag spelen.
Nu staat er ook Return To Castle Wolfenstein:Enemy Territory op en deze draait perfect op 800x600, 16 bit.
Zoals wel bij de meesten bekend is, draait dit spel op de (verbeterde) Quake3-engine.
Nu wou zij echter ook Quake3 erop. Deze loopt alleen voor geen meter op de één of andere manier. Als RTCW:ET al goed draait, dan mag Quake3 al helemaal geen probleem zijn denk je dus. Maar nee, als je Quake3 hebt opgestart en je komt in et menu, dan schokt de muis al. Zelfs op zijn laagst.
Nog ff de gebruikte specs:
PIII 500mhz, 256mb SDRAM, nVidia TnT2 M64 32mb AGP 2x.
Geinstalleerde drivers voor videokaart: Detonator 44.03
DirectX-versie: 9.0a
OS: Win98SE (up to date)
De pc is vrij van spyware en andere spul. Ook heb ik oudere detonators geprobeerd, maar helaas.
Wie weet raad?