quake3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door janto10
hoi hoe open ik de console in quake?

volgens mij gewoon ~ , en anders eerst [Shift] inhouden

cheats

ik wil eens een cheat uitproberen dus ik typ in de console /give all ammo en dan krijg ik cheats are not enabled at this server ????

Check deze site eerst: Cheatcc.com

k denk dat hier et antwoord wel te vinden is

daar zijn we voor ;)

die dit.

Ik zal het effe hier btypen, want als ik mijn link plaats, dan is het crossposten. Zie onderaan.:

Start QuakeIII op. Eenmaal in het menu, typ ~ (tilde) en typ dan dit: /sv_cheats 1.

Start dan de map, waar je de codes in wilt gebruiken. Typ hiervoor dit: /devmap [mapnaam].
Bijv. /devmap q3dm6

Nu wordt de desbetreffende map geladen en typ je vervolgens weer op de ~ en nu voer je hier de codes in. Bijv /god

Re: die dit.

Geplaatst door game-master
Ik zal het effe hier btypen, want als ik mijn link plaats, dan is het crossposten. Zie onderaan.:

Start QuakeIII op. Eenmaal in het menu, typ ~ (tilde) en typ dan dit: /sv_cheats 1.

Start dan de map, waar je de codes in wilt gebruiken. Typ hiervoor dit: /devmap [mapnaam].
Bijv. /devmap q3dm6

Nu wordt de desbetreffende map geladen en typ je vervolgens weer op de ~ en nu voer je hier de codes in. Bijv /god

Tuurlijk is dat niet crossposten. Crossposten is een nieuwe vraag plaatsen, terwijl je die in et verleden al es eerder hebt gevraagd/geplaatst.

Een link naar de oplossing geven is niet crossposten en mag dus gewoon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan