Quarentaine

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulburuma

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2001
hoihoi,
Ik heb ff een vraagje: bij m'n vriendin thuis hebben ze een computer, ze heeft twee hele gezellige broertjes (pubers) die van alles downloaden. Nu hebben ze een probleem: de harde schijf is vol. Nou ben ik eens rond gaan kijken en wat bleek: er staan een dikke 3300 bestanden in quarentaine bij norton 2002 en deze nemen met elkaar zo'n 1,66 GB!!! in beslag. Nou is mijn vraag wat gebeurd er als ik deze allemaal verwijder (als dat uberhaupt wil. Oh ja het zijn diverse soorten bestanden: .exe .scr .pdf enzovoort.
Hellup. Ik heb al geadviseerd om de computer te formateren omdat deze al meer problemen heeft is dit inderdaad de beste oplossing??

Grtz Ptje

Zijn bestanden van Norton Anti-Virus, deze kun je via Norton Ant-Virus dan ook gewoon verwijderen.
Wel erg veel trouwens hoor!

paulburuma,

Alles wat in quranrantaine zit mag je deleten.

Maar waarom wil je hem formatteren? Welke problemen heb je dan?

format is in dit geval een goed advies.

3300 bestanden met exe/src/pdf/enz bestanden is gewoon teveel.

pe.

Geplaatst door pete1

pe.

Staan in quarantine, dus Norton heeft ze onderschept. Formateren is nu nog wat te voorbarig, die bestanden kunnen gewoon verwijderd worden om ruimte vrij te maken.

bij opstarten computer loopt deze vaak vast en er komt een melding dat een bestand: openme.exe niet gevonden kan worden (een foutmelding dus) Verder is de computer erg traag!

Grtz Ptje

Geplaatst door pete1
pe.

Waarom zou je formatteren? Alleen omdat je in quarantaine inactieve virussen hebt? Die kun je toch gewoon deleten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan