Quasar Headset usb op laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat heb ik gedaan tijdens het skypen die usb headset als standaard ingesteld dan zou ik het verder ook niet weten waar het aan ligt want als ik mijn microfoon een stuk hoger doe dan normaal werkt het een stuk beter maar dan is het er nog wel dus ik zit toch echt te denken dat het aan de microfoon ligt maar goed als jullie zeggen van niet kijken we wel verder

Zou het probleem niet kunnen zijn dat de laptop mijn geluid niet monitoort en dat via mijn speakers terug stuurt Hey there!

I was having the same problem as you, and it was getting annoying listening to the reverb. What is happening is your computer is monitoring the sound coming from the mic and sending it through your speakers.

HOW TO FIX

1.Right click on the sound in the bottom and click recording devices.
2.Right click on your microphone and click properties.
3.Click the custom tab and check "Do Not Monitor".

Hopefully that fixes your problem as it did mine!

tl;dr : Recording Devices -> Properties -> Custom -> Check "Do Not Monitor"

De in en uitgangen voor het geluid bij je laptop, waar zitten die. Vooraan de laptop, achteraan de laptop, of beiden : vooraan en achteraan. ik denk dat je enkel maar een in - en uitgang vooraan je laptop hebt.

Laatst bewerkt:
Als je rechtsklikt op het geluidsicoontje , krijg je dit te zien.

geluid2.jpg

En bij opname apparaten, wat staat daar ingesteld.

geluid3.jpg

zelfde als bij jouw inplaats van lijningang staat er microfoon en daaronder usb headset en die daar staat een groen vinkje bij van standaard gebruiken

heb een soort oplossing gevonden even wat aan settings weer zitten knaken en nu doet hij het wel zowat helemaal als ik het draad op tussen mijn buik en de tafel doen en hand en tafel terwijl mijn hand ook op de laptop zelf zit

Bij deze neem ik aan dat je probleem verholpen is, als dit niet zo is hoor ik dat graag. Alleen het laatste gedeelte van je zin snap ik niet helemaal, wat is er precies met de draad zelf?

Nou ik denk dat er een kabel bruik inzit op een want als ik die kabel net zoals ik het zeg in mijn vorige post als ik die kabel op een bepaalde manier onder mijn arm doe en arm op laptop werkt het wel

Er is niets met de draad zelf probleem is opgelost als jullie benieuwd zijn hoe wat de oplossing is laat het met weten :) groetjes Saber4

de oplossing is ik heb de headset geprobeerd op een computer die aangesloten was op een geaarde stopcontact ik denk dat het aan mijn adapter en laptop ligt dat die niet geaard zijn want dat hoorde ik van iemand op mijn stage maar toch bedankt voor alle hulp groetjes,

Saber4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan