Quasar Trust USB Headset werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terpieeee

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2012
Hallo allemaal, ik zit met een probleem, ik heb vorige maand op bol.com een headset gekocht voor 24 euro, hij deed het prima en hij zat lekker, maar vanochtend kwam ik erachter dat mijn headset het niet meer deed, hij stond ook niet meer onder geluidsapparaten als je op het speakertje rechtsonderin klikt, ik heb wel 20x de usb eropnieuw in gedaan en hij zegt steeds dat hij het usb apparaat niet meer herkent, kan iemand mij hier mee helpen, want trust is niet zo behulpzaam :(

Hij lijkt wel op de mijne :P
Ik heb de lifechat lx3000 van microsoft,
Intreseert je waarschijnlijk toch niet:S

Heb zelf ff gegoogeld voor je en het is plug en play, Kan windows het uperhaupt wel vinden ?

Nee telkens als ik de headset in-plug krijg ik een pop-up dat het een onbekend usb apparaat is, ik snap hier echt helemaal niks van :S ik heb hem 20 dagen geleden gekocht hij deed het prima en nu ineens niet meer

Hallo

De meest logische manier zal vermoedelijk zijn :

Eens testen op een of meerdere andere p.c.'s ???

Indien het op die andere p.c.'s ook niet werkt ---> garantie claimen.

Peter

Bol.com doet moeilijk over garantie, en er is niks mis mee met de buitenkant van de headset, ik wil gewoon dat het werkt want het slaat nergens op dat de headset zonder te bewegen of wat te veranderen aan de instellingen het ineens niet meer doet

Heb je het paneeltje eens laten vallen (bij mij geluid en mute) kan zijn dat ie kapot is

Ik heb nog een oplossing voor je: Doe een systeemhestel van de datum vanwaar die het nog doet, Probeer als je dat gedaan heb de headset vaak te gebruiken (skype, geluidrecorder)

Als die daarna niet meer werkt en je hebt iets ge(de)instaleert ligt het daaraan

1. Windows Weet ik zelf geen kl*te van , moet je even googlen
2. ccleaner download hier is trouwens ook een handig tooltje om cache en troep op te ruimen en windows fouten te herstellen
open het
en klik op gereedschap (als je nederlandse instaleert)
en daarrecht op systeem herstel,
En dan ziie je de datum en ifno wat je hebt gedaan,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan