Query criterium invullen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Inguhh

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2007
Beste allen,

Ik heb het volgende probleem: er zijn 2 formulieren. Formulier 1 geeft de telefooninformatie weer van een bepaalde patient. Dit heb ik gemaakt door een query op te stellen met als criterium [Patiënt nummer?]. Op deze manier verschijnt er bij het starten van de query een popup box waar de gebruiker het patient nummer in kan vullen en zo de goede gegevens tevoorschijn komen (met behulp van een formulier). Als het formulier 1 op deze manier wordt geopend is er geen probleem.

Nu heb ik ook nog een ander formulier (formulier 2). Deze geeft informatie van een bepaalde patiënt weer. Op dit formulier is een knop aanwezig, die zou moeten leiden naar formulier 1 (en dus de query). Nu zou ik graag willen dat het patiënt nummer zoals deze op formulier 2 is, wordt "onthouden" en ingevuld daar waar je normaal iets in de popup box zou invullen.

Ik heb alleen geen idee hoe ik dit moet aanpakken. Iemand een idee?

Alvast bedankt.

Om te beginnen: een erg gebruikersonvriendelijke oplossing, om met een parameterveld te werken. Veel beter is het om een keuzelijst te gebruiken waarin de gebruiker een naam kiest.
Maar om je vraag te beantwoorden: je kunt een waarde meegeven vanuit een formulier naar een ander formulier met de OpenArgs variabele. Deze lees je op het tweede formulier weer uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan