Query error in keuzelijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

fdingen

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2007
Berichten
17
Zie hieronder mijn bestand.

De vraag gaat gepaard met de volgende thread: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=282466

Op het moment dat de query draait om het rapport te maken dan loopt deze in een error. Vanuit de bovenstaande thread probeer ik de functie te kopieeren maar ergens loopt dus de query vast. Kan iemand mij vertellen waar het probleem zit?

Erg bedankt!
Frans
 

Bijlagen

  • helpmij 12-02-2006.zip
    40,6 KB · Weergaven: 16
Op welk formulier en met welke query heb je een probleem en wat is de exacte foutmelding die je krijgt?
 
Hallo Barthuls, erg bedankt dat je even wil meekijken!

Zie onderstaande screenshot.
1. In de "calamiteiten" registratie wordt het e.a. geregistreerd, dit zou ik middels een selectie willen oproepen.
2. Via het formulier "frmMedewerker02" wordt de lijst met alle namen weergegeven, wanneer je dubbelklikt op een naam dan moeten alle aanwezige records in het formulier opgenomen worden.
3. De echte registratie bevat ook voorletters van personen waardoor dit niet met een normale queryvraag [Voer naam in:] kan worden opgeroepen (dit ivm typfouten).

In frmMedewerker 02 zou na de dubbelklik de query lopen met de betreffende naam en hierna alle records die voldoen aan deze specifieke persoon weergeven in het Rapport.
 
Laatst bewerkt:
Heb je misschien een tabel veranderd bijvoorbeeld een naam van een veld? Het kan dan vervolgens in een query fout gaan of misschien een tekst veld veranderd in een nummer veld ook dit kan veel fouten opleveren. Heb je al eens geprobeerd om de query in view te openen.
 
Probleem opgelost, idd een typfout. Bedankt om even te reminden aan de "view" mogelijkheid :thumb:

Frans D.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan