ik wil een query maken met een filter er in, zodat ik niet de volledige lijst te zien krijg. ik heb een voorbeeld (de echte info weggehaald) toegevoegd. ik wil graag twee query's, die de volgende velden bevatten:
naam klant
afdeling
wens datum klaar
stickernummer
bijzonderheden
in behandeling door
aanvrager
pc/laptop
wat ik gefilterd wil hebben is ten eerste op domein. we hebben er twee (in het document zijn ze hier/daar genoemd), en alleen de regels waar geen vinkje bij afgehandeld staat.
als ik lijst domein toevoeg in de query, met de bovengenoemde velden, en er "Hier" zet bij de Criteria, dan geeft deze de volgende foutmelding:
"Gegevenstypen komen niet overeen in criteriumexpressie."
ik ben niet echt bekend met access, dus ik hoop dat iemand mij zou kunnen helpen hiermee.
naam klant
afdeling
wens datum klaar
stickernummer
bijzonderheden
in behandeling door
aanvrager
pc/laptop
wat ik gefilterd wil hebben is ten eerste op domein. we hebben er twee (in het document zijn ze hier/daar genoemd), en alleen de regels waar geen vinkje bij afgehandeld staat.
als ik lijst domein toevoeg in de query, met de bovengenoemde velden, en er "Hier" zet bij de Criteria, dan geeft deze de volgende foutmelding:
"Gegevenstypen komen niet overeen in criteriumexpressie."
ik ben niet echt bekend met access, dus ik hoop dat iemand mij zou kunnen helpen hiermee.