Beste Mensen,
Volgend probleem bezorgt me hersen krampen
ik heb een tabel waar je uit een keuzelijst namen selecteert, en in een tweede kolom een waarde plaatst. (aantal gewerkte uren)
ik heb een query, waar ik per maand de gewerkte uren uit filter, aangezien we ze per drie gewerkte uren betalen is er steeds een rest die naar de volgende maand meegenomen wordt (bent u nog mee?)
query 1: naam - aantal uur- rest1
met een tweede query wil ik de rest van vorige maand meenemen in huidige maand om verder op te kunnen rekenen
query 2: naam - aantal uur - rest1 (uit vorige mnd) - rest
als persoon x in de tweede maand werkte, krijg ik hem niet te zien, aangezien er geen rest is uit de eerste maand....hoe los ik dit op in mijn query?
Volgend probleem bezorgt me hersen krampen
ik heb een tabel waar je uit een keuzelijst namen selecteert, en in een tweede kolom een waarde plaatst. (aantal gewerkte uren)
ik heb een query, waar ik per maand de gewerkte uren uit filter, aangezien we ze per drie gewerkte uren betalen is er steeds een rest die naar de volgende maand meegenomen wordt (bent u nog mee?)
query 1: naam - aantal uur- rest1
met een tweede query wil ik de rest van vorige maand meenemen in huidige maand om verder op te kunnen rekenen
query 2: naam - aantal uur - rest1 (uit vorige mnd) - rest
als persoon x in de tweede maand werkte, krijg ik hem niet te zien, aangezien er geen rest is uit de eerste maand....hoe los ik dit op in mijn query?