Vraagje:
Ik ben gevraagd een soort zoekfunctie te maken voor 85 rapporten. De bedoeling is dat er door middel van drop-down menu's gezocht kan worden op bepaalde metadata van de rapport (bijv. land, regio, stad, jaar, etc.).
Ik heb inmiddels een 6-tal drop-down menu's aangemaakt en deze versturen keurig de waarden verder. Wat ik wil is het volgende:
Tot op heden heb ik dit gefabriceerd:
Hoop dat iemand me kan helpen...Thanks!!
Ik ben gevraagd een soort zoekfunctie te maken voor 85 rapporten. De bedoeling is dat er door middel van drop-down menu's gezocht kan worden op bepaalde metadata van de rapport (bijv. land, regio, stad, jaar, etc.).
Ik heb inmiddels een 6-tal drop-down menu's aangemaakt en deze versturen keurig de waarden verder. Wat ik wil is het volgende:
- Bepaal het aantal waarden wat is verstuurd (verwarrend hierbij is dat de Submit ook verstuurd wordt, dus is er altijd een extra waarde)
- Wanneer er slechts één waarde is verstuurd: creer een Query, zoek in MySQL en toon aantal hits
- Wanneer er meerdere waarden zijn verstuurd: creer de Query en voeg AND toe waar nodig, zoek in MySQL en toen aantal hits
Tot op heden heb ik dit gefabriceerd:
PHP:
$i = 0;
foreach($_POST as $a => $b)
{
echo $a . $b;
$i++;
}
echo $i;
if ($i == 2)
{
$option = $a . ".id = " . $b;
echo $option;
}
show_content($options);
Hoop dat iemand me kan helpen...Thanks!!