Query zoekt op op data, maar nog niet op werknemer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ewergreen

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2008
Query zoekt al van opgegeven datum, tot opgegeven datum, maar nog niet op werknemer, hoe kan ik dit doen?

Bestand in bijlage en alvast weer erg bedankt!

Bijlagen

Zelfde manier

Dat doe je op dezelfde manier als de datums, alleen voeg je nu een beperking toe op werknemer.

Sesam,

Zoals steeds bedankt voor uw antwoord, enige probleem dat zich hier stelt, is dat ik de indruk heb dat de datum selectie niet steeds klopt. Als ik er dan nog een werknemer selectie aanvoeg, dan krijg ik een error. Ik weet m.a.w. niet wat ik verkeerd doe.

Voorbeeld

Kijk dan eens in bijgevoegd voorbeeld. Hierin heb ik een hulp-formulier gemaakt waarin je een begindatum, een einddatum en/of een werknemer in kunt vullen. De knop stelt vervolgens een where-clause samen en stopt die in een rapport, waardoor het rapport laat zien wat je op hebt gegeven.

Niet echt een antwoord op je vraag, maar meer een opmerking.
In je query staat nu als criteria:
>=[Vanaf?] And >=[Tot?]
dat zou (denk ik..) moeten zijn:
>=[Vanaf?] And <=[Tot?]

Harry, klopt volledig! Die fout heb ik er net uitgehaald. Vond het al gek dat het niet helemaal werkte en soms kijk je over de domste fouten heen:confused:.

Sesam, ik zou enorm graag uw bijgevoegd formulier even bekijken, maar misschien moet je het dan even effectief bijvoegen? :D

Ik heb trouwens al even geprobeerd gewoon bij criteria onder WerknemerID: [IDnr?] te plaatsen, maar zonder succes. Het zou bovendien makkelijker zijn moest ik de naam van de werknemer en niet zijn IDnr kunnen ingeven, maar één stapje per keer neem ik aan... .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan