query

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tha_Vink

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2005
Berichten
121
Beste forummers...

Ik zit met een probleempje.
Ik heb een tabel gemaakt waar al mijn competenties in staan(voor school) Nou heb ik een nieuw project gekozen en dan moet ik een nieuwe competentiekeuze toelichten. Het kiezen van de competenties gaat nog. Een mooi formuliertje waaruit je je competenties kiest. Daarna moeten de competenties die je gekozen hebt toegelicht worden. Ik krijg alle competenties die ik heb gekozen met behulp van een query op m'n scherm. Daaronder heb ik dan een tekstvak waarin je je toelichting kan typen.Maar deze kan ik niet invullen. Volgens mij is dat omdat er geen tekst aan ee query toegevoegd kan worden. Maar hoe doe ik dit dan... Ik wil niet met een scherm zitten vol met al mijn competenties...

Bijvoorbaat dank

Groeten Tha Vink
 
Misschien gaat het vlugger als je het dabatbaseje ff post. (liefst gezipped).
 
he madref,

"t heeft ff geduurd maar hier is ie dan.

Ik hoop dat je er wat mee kunt.

Groeten Tha Vink
 
Laatst bewerkt:
was ff de attachment vergeten:eek:
 

Bijlagen

  • projecten.rar
    77,6 KB · Weergaven: 14
Ik zie wat je niet goed doet.
Je vergeet bij elke competentie de juiste cursist te benoemen. Ik heb een opzetje gedaan.
Hoor het wel als je weer hulp nodig hebt.
 

Bijlagen

  • projecten.zip
    38,1 KB · Weergaven: 12
He Madref...

Hartelijk bedankt... Dit was idd wat ik bedoelde.. Het werkt nu zoals het zou moeten, maar...(en ik hoop niet dat ik vervelend ben) Als je nu competenties kiest moet je aangeven wie je bent. Het is de bedoeling dat straks iedereen een kopie van deze database krijgt, dus dat zou standaard moeten zijn. En dan als ik op de knop genereer rapport klik. Moet ik iets invullen... Dit begrijp ik niet helemaal... Als ik daar mijn naam invul komt mijn naam bij de toelichting van de competenties te staan.... En dat is niet de bedoeling... In ieder geval bedankt tot zo ver. Ik hoop dat je me verder kunt helpen. Of iemand anders natuurlijk.

Groeten Tha Vink
 
Ooohhh jaaa das waar had er wat uit gegooid.

Maar ik was in de veranderstelling dat JIJ dit database zou bijhouden. Maar als iedereen een copie krijgt dan wordt het makkelijker.

Hier de iets verbeterde versie :cool: :D :cool:
 

Bijlagen

  • projecten.zip
    36,6 KB · Weergaven: 15
De formulieren zien er nu idd goed uit.

Maar als ik nu andere competenties kies blijven dezelfde twee staan bij de toelichting... En dat is dus niet de bedoeling. Degene die ik aangeef bij mijn keuze moet ik allemaal kunnen toelichten.

Groeten Tha Vink
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan