Quick play werkt niet na installatie Windows7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Borrie78

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2006
Ik heb afgelopen weekend windows 7 geinstalleerd en dit is eigenlijk allemaal prima verlopen.
Nu heb ik ontdekt dat Quick play om mijn HP laptop niet meer werkt. De knoppen bovenaan mijn laptop om snel DVD's af te spelen, geluid te dempen, vooruit te spelen, werken allemaal niet meer.

Iemand een oplossing????

Dat zal HP specifiek zijn heb je alle drivers van HP al geinstalleerd?

zou idd de oplossing kunnen zijn,
Kan ik die vinden op de site van HP of ergens anders???

drivers altijd eerst zoeken op de site van de producent

op de site van HP kan ik niks nieuws aan drivers vinden.
Ik heb gezocht op drivers voor mijn laptop. 1 download, maar dat was niet de bedoeling.

andere opties????

op de site van HP kan ik niks nieuws aan drivers vinden.
Ik heb gezocht op drivers voor mijn laptop. 1 download, maar dat was niet de bedoeling.

andere opties????

Je kan je HP Update proberen, staat als het goed is geinstalleerd op je computer. weet niet of dat de uitkomst zal bieden, maar je kan het in ieder geval proberen! Succes.

kheb inmiddels wat geprobeerd, maar de software stond eerst standaard op mijn laptop. En met de installatie van Windows 7 is dit er dus vanaf gegaan. En aangezien je geen schijfjes meer krijgt bij de laptop ben ik dit dus kwijt.
Ik kan het ook nergens downloaden, tenminste ik heb het nergens kunnen vinden.

klik HIER. van de HP website af kunnen halen. Dit is HP Update volgens de beschrijving:

This package provides the HP Update for the supported notebook/laptop models and operating systems.

Denk dat dit de goeie is, echt niet voor Windows 7 maar je kan het altijd proberen natuurlijk! Hoor je uitkomst graag!

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de link. HP update geinstalleerd, maar nog geen Quick Play.
Heb je nog een andere tip????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan