Quick Time For Windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

berends

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2002
Ik heb een paar dagen geleden QUICK TIME voor Windows (win98) geladen. Maar dit programma bevalt mij slecht. Ik krijg slechte afdrukken van jpg-plaatjes. Als ik het verwijder kan ik helemaal niet meer afdrukken. Dan krijg ik de melding: "COULD NOT DRAW THIS PICTURE. iT MAY BE NOT RECOGNIZED BY QUICK TIME FOR WINDOWS, OR YOU COULD BE LOW ON MEMORY"
Er zitten dus waarschijnlijk nog wat Quick Time elementen in mijn computer. Waar zit dat en hoe krijg ik die eruit.
WIE WIL MIJ RAAD GEVEN.

Als je al onderdelene handmatig heb verwijdert is het lastig probeer het via je Configuratie Scherm en dan naar Software.

Trouwens ik gebruik Quicktime alleen op *.mov filmpjes af te spelen laat het print werkt maa over aan Paint, Wordpad of misschien wel Photoshop. :-)

hallo,

Zorg er eerst voor dat quick-time niet jouw standaard apparaat is voor het bekijken van jpg'tjes. (dit kun je volgens mij ergens in de instelling aanpassen). Of... download (freeware) irfanview van het internet, installeer hem en stel hem in als standaardapparaat voor het kijken van jpg plaatjes. Dan kun je via instellingen--software--quicktimeplayer - verwijderen/toevoegen de quicktime verwijderen. Controleer ook dat de quicktime speler niet jouw standaardspeler is voor je mpeg-files, want dan moet je dat ook even wijzigen. Dit doe je dmv de instellingen van de mediaspeler aan te passen.

suc6, peter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan