Quickcam van Logitech software nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.
De map is het niet. Dat is je driver cache, daar houdt windows reservebackups bij van je drivers die je al op de PC geinstalleerd hebt.

Blijft over -> CD'tje fixen ;)
 
Dat wordt dus een lastig verhaal. Er moet toch een oplossing voor zijn?!
 
Hoi !

Ja, doodmakkelijk: even een XP-SP2-CD-tje lenen of downloaden !

Greetz,

Harry.
 
Nee dat bedoel ik dus niet, je moet dat toch ergens kunnen instellen?

Tsja, wanneer je de hier gegeven raad en handelingen niet wilt opvolgen, dan moet je hier ook niet vragen om een oplossing...
 
Ok, jouw dag.
Wanneer meerdere keren door meerdere leden wordt gezegd dat je SP2 nodig hebt, dan vind jij dat niet goede oplossing omdat je die niet hebt...
MAAR het IS wel de goede oplossing
 
Ok, jouw dag.
Wanneer meerdere keren door meerdere leden wordt gezegd dat je SP2 nodig hebt, dan vind jij dat niet goede oplossing omdat je die niet hebt...
MAAR het IS wel de goede oplossing

Het lijkt me sterk dat dit de enige oplossing is. Er zitten hier zoveel wiskids, kent er niet 1 een ander trukje om dit werkend te krijgen?!
 
Dat is ongeveer het zelfde als vragen of iemand weet hoe een auto te besturen zonder stuurinrichting en stuur...
Wizzkids of niet, daar is geen oplossing voor...
 
Dat is ongeveer het zelfde als vragen of iemand weet hoe een auto te besturen zonder stuurinrichting en stuur...
Wizzkids of niet, daar is geen oplossing voor...

Dan valt het met die wizzkids hier dus wel mee en zitten hier meer een stelletje stumpers, tuurlijk is er een oplossing, als je maar zoekt. Hackers weten ook in goed beveiligde systemen te komen...
 
Hoi !

Als je een PC hebt met XP maar geen CD, zou ik, afgezien van dit probleempje, gauw zien er een op de kop te tikken !

Want geloof me: die ga je nog vaker nodig hebben !

Enne: mij laat het koud wat je van me vindt, maar je maakt geen vrienden met dat soort kwalificatie's, lijkt me.

Greetz,

Harry.
 
Laatst bewerkt:
Dan valt het met die wizzkids hier dus wel mee en zitten hier meer een stelletje stumpers, tuurlijk is er een oplossing, als je maar zoekt.

Met zo'n opmerking zal dat stelletje stumpers zoals jij zegt blij zijn en lekker gemotiveerd proberen verder te helpen...

Zoals je zelf al zegt: wat mij betreft zoek ze...
 
Hoi !

Als je een PC hebt met XP maar geen CD, zou ik, afgezien van dit probleempje, gauw zien er een op de kop te tikken !

Want geloof me: die ga je nog vaker nodig hebben !

Enne: mij laat het koud wat je van me vindt, maar je maakt geen vrienden met dat soort kwalificatie's, lijkt me.

Greetz,

Harry.

Och ik zeg wat ik denk, of je het er mee eens bent of niet...
 
Mijn vraag staat dus nog steeds open. Graag een serieus antwoord op mijn vraag. Alvast dank voor de wél willende...
 
Volgens mij is er maar een die niet wil, en dat ben je zelf.

Alle anderen die geantwoord hebben wilden wel...
 
waarom doe je niet wat wij zeggen?

je wweet zelf soms niet wat je zegt

zo zeg je je hebt wel sp2 en zo zeg je van niet
wij geven je aan om die te downloaden en je doet er niks mee!!


hoe zit het nou??????:confused:
 
waarom doe je niet wat wij zeggen?

je wweet zelf soms niet wat je zegt

zo zeg je je hebt wel sp2 en zo zeg je van niet
wij geven je aan om die te downloaden en je doet er niks mee!!


hoe zit het nou??????:confused:

Ik heb SP2 op mijn PC staan maar NIET op CD Rom. Ik kan hier niet branden, en iemand die het heeft heb ik ook niet zo 123.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan