quickfix voor de USB van microsoft

Status
Niet open voor verdere reacties.

Glasbak

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2001
Berichten
96
Goede dag,

Ik zit met het volgende probleem, ik moet nog al eens een router installeren op een niet draadloze computers. Daar voor moet je een usb adapter installeren. Nu loop ik dikwijls tegen het probleem op dat serverpak 2 er niet opstaat en dan kan ik de usb adapter niet installeren, en om serverpak 2 te installeren voor 1 klein programmatje is voor ons geen optie want dat ben je te lange bezig.
Weet iemand welk programmatje dit is, ik hoop dat het een beetje begrijpelijk is.

Groeten Nico
 
Ik geloof dat je niet erg duidelijk bent, en dat blijkt ook uit de reacties (of het ontbreken daarvan).

Ik doe even een gok;
Je wilt draadloos netwerk installeren op een pc voorzien met een daarvoor bedoelde usb-dongel.
Je hebt op de PC nog WinXP met SP1 waardoor je een probleem krijgt?
Als je draadloosnetwerk is beveiligd met WPA encryptie moet je SP2 hebben.

Je kunt de pc toch gewoon updaten naar SP2? Tijd daarvoor lijkt me geen serieus argument, want na enkele klikken met de muis doet een computer dit toch echt gewoon zelf. ;)
 
Ik doe het als hobby, ik ga regelmatig met iemand mee die internet aan moet sluiten.
Nu willen sommige mensen draadloos werken, dus met een router.
Dan moet op de vaste PC een usb stick (ontvanger) geïnstalleerd worden. Maar hier voor is serverpack 2 nodig. Als je de sofware installeert dan geeft hij de foutmelding dat het niet geïnstalleerd kan worden om de serverpack 2 niet is geïnstalleerd. Nu hoorde ik links en rechts dat het maar om een klein bestand ging., de zogenaamde quickfix voor de USB ontvanger. Natuurlijk moet er
naderhand alle update,s gedownload worden. Serverpack 2 installeren is voor ons geen optie want dit duurt te lang, ik hoop dat dit nu duidelijker is.
In iedergeval bedankt voor de reactie

Gr Nico
 
Ik heb nog contact gehad met de leverancier in dit geval Netgear, maar er is maar 1 oplossing en dat is serverpack 2 te installeren.
In iedergeval bedankt voor het mee denken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan