Dukkel
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 17 feb 2016
- Berichten
- 2.353
- Besturingssysteem
- Win11 Prof NL
- Office versie
- Office365
Hallo Allemaal.
Het lukt niet om gewoon met de hand een Account van Ziggo in te stellen op een Ipad.
Telkens zegt de foutrmelding dat hij de Uitgaande Server, de SMTP.ziggo.nl niet herkend.
Daarvoor zijn er dan ook Tools in omloop, o.a. aangeleverd door Ziggo zoals Ziggo.nl/IOS-email
Deze tool werkt (bijna) perfect.
Maar het bericht wordt nu meteen van de Server verwijderd, en dat is lang niet altijd de bedoeling.
Is dat Verwijderen van de server in te stellen op de een of andere manier?
MVG
Dukkel
Het lukt niet om gewoon met de hand een Account van Ziggo in te stellen op een Ipad.
Telkens zegt de foutrmelding dat hij de Uitgaande Server, de SMTP.ziggo.nl niet herkend.
Daarvoor zijn er dan ook Tools in omloop, o.a. aangeleverd door Ziggo zoals Ziggo.nl/IOS-email
Deze tool werkt (bijna) perfect.
Maar het bericht wordt nu meteen van de Server verwijderd, en dat is lang niet altijd de bedoeling.
Is dat Verwijderen van de server in te stellen op de een of andere manier?
MVG
Dukkel