Quicknet.nl (Ziggo) op een Ipad instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
2.357
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal.

Het lukt niet om gewoon met de hand een Account van Ziggo in te stellen op een Ipad.

Telkens zegt de foutrmelding dat hij de Uitgaande Server, de SMTP.ziggo.nl niet herkend.

Daarvoor zijn er dan ook Tools in omloop, o.a. aangeleverd door Ziggo zoals Ziggo.nl/IOS-email

Deze tool werkt (bijna) perfect.

Maar het bericht wordt nu meteen van de Server verwijderd, en dat is lang niet altijd de bedoeling.

Is dat Verwijderen van de server in te stellen op de een of andere manier?

MVG
Dukkel
 
Werkt hier zonder problemen op een ipad 4,
Pop.ziggo.nl, uitgaande smtp.ziggo.nl, gebruik ssl, identiteitscontrole =wachtwoord, verwijder van server= nooit, serverpoort 995
 
Hallo PBakker,

Heb je de Ziggo Tool (ziggo.nl/IOS-email) gebruikt, of gewoon de standaard invoermethode van Quicknet of Ziggo ?

Ik vermoed het laatste?

MVG
Dukkel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan