quickpar start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

rob2304

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2010
Berichten
5
Hallo,


Tot op heden heeft quickpar altijd trouwe dienst gedaan bij het repareren, echter van de ene op de andere dag kan ik dit programma niet meer openenen.
Programma verwijderd en opnieuw geinstalleerd, echter geen resultaat.

Wie kan mij hiermee helpen??

grt

Rob
 
Ik weet niet wat er aan de hand is maar waarom gebruik je nog Quickpar?

Gebruik gewoon Grabit om te downloaden en deze doet alles voor je. Geen extra handelingen en alles staat netjes voor je klaar.
 
Hallo,


Tot op heden heeft quickpar altijd trouwe dienst gedaan bij het repareren, echter van de ene op de andere dag kan ik dit programma niet meer openenen.
Programma verwijderd en opnieuw geinstalleerd, echter geen resultaat.

Wie kan mij hiermee helpen??

grt

Rob

Hoe bedoelt u, Quickpar start niet ?
Start het niet als er op een Par bestand geklikt wordt of start het nieuw via Start / programma's ?

In het eerste geval zal de bestandskoppeling niet goed zijn.
Klik hiervoor op het Par bestand met de rechtermuisklik en daarna eigenschappen / openen met en navigeer dan naar Quickpar en kies hier de toepassing.
 
zowel als ik een par bestand aanklik start hij niet op..........als ik ga via start programmma's en quickpar idemditto...

?????????
 
heb ik ook al uitgezet, maar eveneens geen succes.

ik heb het idee dat er meer mis is met mijn pc ................kan bij 2 van de 3 accounts geen mail openen..........kan niet van de ene gebruiker switchen naar een andere...........krijg dan een zwart scherm.
ook tijdens internetten sluit hij zomaar een programma af met de melding dat er een fout is opgetreden en dat hij explorer sluit.........

word er een beetje simpel van..........ben bang dat dit geval met quikpar er ook wat mee te maken heeft.

grt en bedankt

rob
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan