Quickpar vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Baxteen

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2011
Ik heb een film met een heleboel rar en par2 bestanden. Na enige research kwam ik erachter dat je met Quickpar dus de rar bestanden kunt repareren. Nu heb ik het dus met quickpar uitgevoerd en er staat nu 848 meer blocks nodig. Ik kan alleen niet op repareren klikken. Deze knop blijft geblokkeerd. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? (en jaaaaaaa, ik heb de handleidingen al doorgekeken).

Bedankt!

Dan zijn de bestanden te ernstig beschadigd en heb je niet genoeg herstelblokken beschikbaar.
Probeer de corrupte files eens opnieuw binnen te halen.
Lukt het dan nog niet zal je moeten uitwijken naar een andere download.

Ps, heb je vraag verplaatst naar de juiste sectie, graag volgende keer hier op letten.

Laatst bewerkt:
Dat komt omdat er dan te weinig PAR(2) bestanden zijn om de .RAR bestanden te repareren.

Daarom moet je ook zorgen dat je de meest complete download pakt via Nieuwsgroepen. (Dus downloads vermijden waar bij staat "missing xx of the xx packets")

#Edit: @ Jackall, blijven we elkaar crossposten? :p

Je zou eens moeten kijken naar payserver als je oudere posts wil downloaden. Je kan eerst even de beschadigde opnieuw downloaden om te kijken of je hem nog binnen krijg. Succes.

\Edit/
Welke newsreader gebruik je? Ik raad Sabnzb aan, deze repareert en pakt alles automatisch uit, als er te weinig herstelbestanden zijn download hij zelfs die bestanden opnieuw, daarna verwijdert hij de .rar en .par bestanden.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan