• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Quickscan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jonaindewalvis,


Als je hem via de mail doet, moet je wel "haalditweg" uit m'n adres verwijderen, dit staat er alleen maar tussen om spam te voorkomen.
 
Beste Ad,

Heb weer een vraag bij je neergelegd per mail mocht je het nog niet hebben gezien :rolleyes:

Ik hoop dat het mogelijk is!
 
Omdat er meerdere mogen meedenken over de vraag, zet ik hem op het forum.
Dit is toch de uitgelezen plaats voor al je vragen.
 

Bijlagen

  • Quickscan(270510).zip
    18,5 KB · Weergaven: 11
Beste Ad,

Het werkt weer prima :)

Nu ben ik met een matrix bezig om te bepalen waar het omslagpunt komt voor geschikt/kritisch/niet geschikt

Dit is erg groot geworden omdat ik alle mogelijke combinaties met elkaar heb gemaakt.

Doordat het bestand vaak vast liep heb ik al de combinaties met HTV verwijderd (omdat deze toch uitkomen op Niet geschikt) In de werkbladen heb ik de vormen verdeeld en 1 optie van Locatie meegenomen (omdat de andere keuzen op niet geschikt komen)

Ik ben nu eerst in het werkblad gevarieerd bezig, wanneer het hier lukt dan kan ik het bij de andere vormen ook toepassen.
Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om de even regels te verwijderen (heeft te maken met recirculatie aan het einde met -0.1, wat zal leiden tot niet geschikt) zonder dat de verwijscellen in kolom AI en AJ verdwijnen?
Ik heb al een keer wat geprobeerd maar toen liep ook het bestand weer vast.

Verder heb ik in kolom Z de formules staan en de uitkomsten van de combinaties. Is het mogelijk om hier een driedeling in aan te brengen en te kijken waar de beste, het midden en de slechtste cijfers zich bevinden? Met voorwaardelijke opmaak heb ik Kleurenschalen toegepast maar dit is niet duidelijk en om de hele lijst langs te lopen en te kijken welke kleur er staat.... Kan dit eenvoudiger?
Aan de hand van deze uitkomsten en die van de andere werkbladen wil ik gaan beslissen waar het omslagpunt zal komen van niet geschikt naar kritisch en van kritisch naar geschikt.

Ik hoop dat het allemaal weer duidelijk is, het bestand is onderweg, te groot om hierop te posten.

Bedankt alvast!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan