Quicktime error installatie

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verwijderd lid 60013
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 60013

Hey Helpmij.nl Members,

Telkens als ik probeer de nieuwste quicktime te installeren dan krijg ik deze error:
het pad quicktime de?stalleren voor de map bevat een ongeldig teken.

Ik heb ook al geprobeert me pc te restarten en de map in C: te verwijderen
en via configuratie scherm remove maar het werkt allemaal niet heeft iemand een idee
wat ik hieraan kan doen ?

Alvast bedankt !

Lorenzo

gooi de map van quicktime in Program Files er eens af.
download dan de laatste nieuwe versie. 7.x
en installeer deze.

Download en installeer Windows Installer Cleanup Utility.
Open het programma en zoek de regel met Quicktime. "Remove" die regel, Exit en start je PC opnieuw op.
Installeer nu Quicktime opnieuw. (Je hebt toch niet ook iTunes?)

Staat in Software, Programma's wijzigen en verwijderen, soms nog "Apple software updaten"?
In de Quicktime-player kun je via Help, Bestaande software updaten...naar de laatste versie van de Quicktime-player laten zoeken en dan downloaden.
Is die weg nog voor jou te bewandelen of heb je al te veel van je systeem gegooid?
Kun je dan met Systeemherstel nog terug naar de toestand waarin je "oude" Quicktime-player nog functioneerde en alsnog voor dat updaten kiezen?

Edit: heb je nu wel of niet ook iTunes?

als je quicktime download word itunes bijna altijd al mee geinstalleerd.

Tja, wat ik weet, is dat als je iTunes installeert, Quicktime altijd wordt mee-geinstalleerd.
Ik weet nu nog niet of je iTunes op je systeem hebt staan. Zo ja, dan was het beter geweest om iTunes te de-installeren (dan verdwijnt Quicktime meteen ook) en daarna of de nieuwste iTunes te installeren (daar zit dan ook de nieuwste Quicktime bij), of als je iTunes niet meer wilt, maar Quicktime wel, dan uiteraard de "losse" Quicktime te downloaden.

Maar: je vertelt niet veel, ik kan er verder niets mee.:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan