Quicktime installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

spaopie

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2001
Telkens als ik bv een trailer van een film wil bekijken, krijg ik de melding dat ik Quicktime hiervoor nodig heb. Ik ga dan naar de sit en download de laatste versie (een zip-bestand van 10 mb)..Dit bestand installeer ik, maar telkens, na enkele keren op "volgende "te hebben geklikt, komt er een melding dat "de bestanden op de server te oud zijn en quicktime niet kan worden geinstalleerd"..
Ben ik de enige met dat probleem? Hoe los ik dit op?

Van welke site haal je Quicktime dan? Misschien moet je het gewoon even ergens anders proberen...

ook op laptop geprobeerd

ik heb quicktime opnieuw gedownload vanaf de officiele site, zoals de link in vorig bericht aangeeft. Tijdens het downloaden zie ik dat hij van een server komt: a1540.g.akamai.net....
Vervolgens heb ik geprobeerd om quicktime op mijn laptop te installeren, maar ook hier dezelfde meldingen: Eerst komt de melding: "De bestanden op de server zijn te oud om gebruikt te worden met deze installer" en als ik dan op ok klik, komt de melding: "quicktimeupdater kan geen internetverbinding totstand brengen"

Rara...politiepet......snap er nix van

ahemmm...bloos..bloos..

Ik schaam me diep...ben waarschijnlijk te snel geweest.
Het gedownloade bestand is een ZIP-bestand. Ik startte de setup telkens vanuit de ZIP. Nadat ik het echter fatsoenlijk uitpakte, en dáárna de setup draaide, installeerde hij gewoon. de fout zit hem dus in het zip-bestand: niet installeren rechtstreeks hiervandaan...

probleem dus opgelost!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan