Quicktime irritant met films in Internet Explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

thornberg

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2007
Dag mensen...

Ik hoop dat ik deze vraag in het goede forum post.
Sinds ik QuickTime player heb geinstalleerd (is nodig om sommige dingen te bekijken) opent mijn pc elk aangeklikt filmbestand in een nieuw venster, MET quicktime:confused:

Dit vind ik zwaar irritant, ik wil gewoon dat deze filmpjes als vanouds worden ge-opend in mediaplayer. Hoe kan ik dit verhelpen?

Ik heb quicktime wel nodg om door mij veelbezochte sites te kunnen bekijken, maar wil niet dat dit programma ook al mijn andere internetfilmpjes af gaat spelen. Bij de configuratie gaan klooien om alle af te spelen formaten uit te vinken heeft ook totaal geen zin. Hij staat nu op "alleen quicktime formaten", om maar zo te zeggen, maar hij lijkt dat gewoon te negeren. Ook na herstarten van de pc.

Hopelijk kan iemand mij hier verder helpen :)

groeten, Menzo

Ook dat had ik algeprobeerd...

Quicktime staat alleen aangevinkt voor quicktime-films, in WMP staat alles aangevinkt voor alle videoformaten en in winamp speel ik alle audio.

Toch blijft qt irritant bezig. Ook bij de opties van iexplorer zelf kan ik hier niks over vinden.

Ik haal hem nog 1 keertje naar boven :o

Het probleem doet zich nog steeds voor namelijk... Alle voor de hand liggende oplossingen werken bij mij niet. Ik moet quicktime verwijderen als ik streaming films wil bekijken en installeren als 1 zo'n film een quicktime film is.

Dus vraag ik nog 1 keer, heeft iemand een oplossing?:)

grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan